24 Aralık 2010

Dortmund Çiftleri.!



Nuri ve Tuğba çifti ile başlayalım.

Bazı insanlar Nuri'nin zorla evlendirildiğini filan dile getiriyorlar. Mallık böyle bir şey olsa gerek.. Adam hala daha her golden sonra eşine kalp işareti yapacağım diye çabalıyor. Sevgili Eşi Tuğba burada biraz potansiyelinin altında bir görüntü vermiş zira gayet de güzel bir kız.. Olsa olsa Tuğba zorla evlenmiştir Nuri ile diyeceğim ama Nuri bu yahu..



allam yarebbim.. Adamın ismi güzel, kendisi güzel, futbolu güzel, yanındaki hatun güzel, Dortmund lider... Her şeyi bir anda vermek durumunda mısın hep ? Bak sonra Dortmund küme düşer, sakatlanırsın, yüzüne kezzap dökülür, sevgilin terkeder Hummelsssss.. dünya böyle, şimdilik tadını çıkar diyorum...



Weidenfeller... lan ne oldu bunlara ? Normal koşullarda alman futbolcular ve çirkin hatunlar yan yana olurdu ama.. Weidenfeller müthiş bir performans gösterdi tamam da bu kaleciliğinden daha güzel bence..

Bu devreki performansına yakışır bi güzellik..



Owomoyela ve kuaför olan sevgilisi Josepa.. Aynı zamanda hamile kendisi. Şunu bilir, şunu söylerim: Kadınsılık konusunda kuaförlerin eline kimse su dökemez. Kuaförlere karşı sempatim bir hayli fazla.. lakin Owomoyela'nın ne dönem kuaföre ihtiyacı oldu onu kestiremiyorum işte.



Hala adını yazamam ve ben de herkes gibi Kuba diyorum ve çok güzel bir isim bu. Blaşinovmkasdaksldlka nasıl bir isimdir o yaa ? Kopy paste ediyorum: Blaszczykowski.!

Kuba ve eşi Agata. sevgi, aşk filan çok önemli şeyler ama ben 6,5 verdim. Kötü değil kesinlikle...



Bir isim yazma zorluğu da burada mevcut. Deniyorum: Lukasz Piszcsek.. olmadı. Doğrusu Piszczek olacak. Sabır..

En kötüsü bu olsun değil mi ? Peki en güzeli ?



tartışmasız..

Güzeller çok ama eskiden böyle miydi ? Dönemin en gözde futbolcusuna bir göz atalım.



Loddar bir başka yeminle. Keşke bi yirmi yıl daha oynasaydı..

Yaa yaaa... Hayat işte.

7 yorum:

delorean dedi ki...

Hummels'i tek geçiyorum. Adamın herşeyi güzel hakkaten.Allah bozmasın ne diyelim.

mamo chello dedi ki...

Hummels muhabbetine bittim:)
bi de bizim nurinin verdigi poza:)

Falagar dedi ki...

Ben anlamadım abi muhabbeti =)).Hummels ne ola ki?

Borges dedi ki...

Hummels futbolcu. Hummels muhabbeti o futbolcunun altında yazılanlar olsa gerek en azındna benim anladığım bu.

linguisticsfc dedi ki...

jurgen klopp yok mu?

13_rüzgar_13 dedi ki...

Ulan Nuri o poz ne :)

n0s dedi ki...

mateus kopardı beni, 2 mersoyla gezio heralde işte alman disiplini buu