8 Eylül 2011

Mesut Çirkin?



1- Mesut Özil taraftarıyım. Çirkin mirkin yakıştırması hoş değil. 2- Kafam yeteri kadar atık vaziyette ve bir şeylerle eğlenme derdindeyim. 3- Resimleri 11 freunde'den arakladım ama top 5'ini değiştirip kendime göre hazırladım ve yorumlar zaten bizden..

Mesut'a merceği yaklaştırırsan belki hoş olmayan kareler filan ortaya çıkar ama gerek maç içerisinde gerekse de uzaktan baktığında gayet de karizması var. Çirkin futbolcu nasıl olur ben size az biraz göstereyim.



15 - Roland Twrydy

Çok mu kötü ? değil ve kınıyoruz bu adamı listeye alanı zira amatör liglerin ötesine çok geçememiştir kendisi. Ha nedir? Altına yazılan "öldürücü gülüşü olan adam" beni öldürmüştür o çok başka.. 10 üzerinden 6'yı alır yani nedir ki? Öyle bir soyadıyla yaşam geçirmiş zaten adam daha ne yük bindiriyorsun üzerine..



14- Alfred Schön

SV Waldhof Mannheim'ın teeee 1.Lige çıktığı zamanlardı.. O döneme göre aslında ortalama tipik bir alman.. 10 üzerinden 5'i bulur zorlarsan da futbolcudan başka her şey olurmuş. Başta film yıldızı ama bu biraz duygusu eksik olan filmler tabi..


13 - Herbert Hein

Bu güzel işte. Köln'ün şampiyon olduğu zamanlardaki savunmacısı. Sonrasında Weisweiler olsun Çaykovski abimiz olsun yanlarında yardımcı teknik direktörlük yapsa da sonunu getiremedi. En azından Şampiyonluğu tatmış güzel bir abi de bir yerden hatırladım hatırlıyorum modundayım.. Yeşilçam'ın kötü adamlarından birisine benzetiyorum ama çıkartamadım şimdilik.. Mesut mu dedin sen..



12- Edmund Stöhr

Nerede futbol oynamış bir fikrim yok ve fakat herhangi bir başarı kazanamadığına yüzde yüz eminim. Baştan kaybetmeye mahkum.. Şöyle gelse karşıdan hemen biraları kaparım mesela, anlat abi derim.. anlat..


11- Markus Feinbier

1988'de Leverkusen'in UEFA kupasını kazandığı kadronun içerisindeydi. Lakin sonrasında yaşadığı düşüş büyük ve sürekli ikinci liglerde filan gezindi durdu. Derginin bir numarası buydu.. Yüzünün biçimine en uygunsuz saç traşı bu olsa gerek.. beş saniyeden fazla bakarsınız içinizi tedirgin eden bir korkuyu hissedeceksiniz. O dönem çekilecek bir filmde katil rolünü bu arkadaşa verirsiniz ve muhtemelen filmin ilk ölecek insanı da bir üst karedeki arkadaş olurdu.


10 Rainer Scholz

Şöyle bir şey sorayım: Sizce Scholz'un futboldaki mevkisi nedir? Doğru bildiniz, adam adama saunmadaki en önemli adam tutuculardandır kendisi. Alfred Schön ile beraber Waldhof Mannheim'in birinci lige çıkaranlardan ve uzun süre Hannover'de forma giydi. Her şeye rağmen bir semaptikliği var, yok değil..



9-Klaus Kösling

Köln'ün bir zamanlar savunmasında kısa bir dönem forma giymiş oyuncu. Taa Weisweiler zamanından.. Gerçekten birisini tutup savunma yapabildiğine inanasası gelmiyor insanın ki o zamanlarda stoperlerin hele ki Almanya'da oyun açma şu bu görevleri de yok..



8-Matthias Liebers

Leipzig efsanelerinden..



7-Ralf Regenbogen

Bize bir şey anlatmaya çalışıyor ama anlatamıyormuş gibi sanki. Adamı sahada bakışlarıyla uyuşturur..



6-Rafael Sanchez

İsmine bakarsak İspanyol tipine bakarsak az biraz bizden diyebilceğiniz ve fakat saçlarına baktığınız zaman tamamen kaybolup gidebileceğiniz bir orta saha. 1963 doğumludur ama 40'ı geçene kadar oynamıştır bir yerlerde.


5-Ulrich Bittcher

Üzerinde Dortmund forması olsa da Gelsenkirchen doğumlu ve Schalke'den Dortmund'a geçenler arasındadır kendisi. Maçlardan fırsat bulduğunda antrenörden izinsiz kaçıp yeşilçamda gizli gizli rol kestiği de söylenir.


4- Uwe Wassmer

Bir meydan okuma?

Garip de bir hikayesi var. Fena da bir golcü değildi Schalke'ye geldiğinde.. Sezon boyunca 10 gol atmasına rağmen Aarau'ya transfer oldu zira adamın geçirdiği 12 ay içerisinde Schalke 4 kez başkanını 3 kez de teknik adamını değiştirdi. Bildiğin kaçtı gitti.. Oysa nadir bulunanlardandı..



3- Guido Hoffmann

Gladbach'tır filan oynadı da Feldkamp'ın 1991'deki K'lautern'in şampiyon kadrosu içerisindeydi. Unutmak mümkün mü?


2 Josef Stabel

Saygılar abi..

Yok yorum yapamazsın bu adama. Ansızın kapın çalar, kala kalırsın öyle sonra. K'lautern kalecisiydi gol de atılmazdı saygıdan.. Hürmetler abi..



1- Mario Basler!

Almanya'nın en yetenekli ve en arsız futbolcusunun şu hali benim bir numaramdır, unutulmaz. Sonra diyorlar ki milli takımda orda burda sigara tiryakisi.. Konuşmak kolay tabi..

10 yorum:

jugador dedi ki...

11- Markus Feinbier

"shameless us" dizisindeki küçük kardeşe -gay olan- benziyor.

cihat dedi ki...

ali eren beşerlerl su an hakkının yendiğini düşünüyor olmalı

sago dedi ki...

mario basler unutulmaz:))

asvalttaicenler dedi ki...

10 Rainer Scholz, adam direk hippi abi :)

Bu arada bana gore de Mesut cirkin bir adam degil, sadece biraz soguk o kadar, alman disiplini aldigi belli, zaten o olmasa suan oldugu yerde olamazdi diye dusunuyorum.

Bu arada biraz televole sorusu gibi olacak ama, Mesut duyduguma gore Anna Maria'dan ayrilmisti, Cok utangac bir adam oldugunu senden biliyoruz, hala sevgilisi yok mu? Ronaldo daha cok gol atmak istiyorsa Diego'nun Mesut'a yaptigi kiyagi yapmali bence :)

gerisi önemli değil... dedi ki...

10 numara suat kaya'ya da benziyor :)

eaglemre dedi ki...

Herbert Hein'ı benzettiğin Yeşilçam'ın kötü adamı Süheyl Eğriboz olabilir mi ?

Borges dedi ki...

eaglemre: Tam da odur :)

niko dedi ki...

12- Edmund Stöhr = İskandinav black metal grubu solisti (:

sozcelykk dedi ki...

10 numara acaip bişeymiş.

CaRtMaNtR dedi ki...

şu abilerin saçları görünce yazıya hobby jöle sponsor olsa yeridir :)