29 Aralık 2012

Yrgnlk


Son günler yoğun geçti. Yoruldum ben biraz..

Şunu anladım ki yalnızlık bende bir ihtiyaç. İnsanlar yalnızlıktan şikayet eder, ben yalnız kalamamaktan.. Röportajlar, yeğenler, iş güç derken yalnız kalamadım ve beni yoran sanırım bu oldu.

On gün önce başladığım kitabım beni bekler, pek çok futbolcu ve teknik adam röportajlarını sıraya dizdim, okuyamadım. Müzik dinlemek, kitap ve futbol üzerine çeşitli yazılar okumak ve gerekirse burada paylaşmak..

Maalasef bunları yapabilmek için yalnızlık şart.

Yılbaşı yaklaşıyor.

Bana kalsa evde otururum ama öyle kolay değil her zaman. Lakin bu sene bir aile ile beraber klasik yılbaşı kutlamasına katılacağım sanırım. Beni cezbeden bu oldu yoksa herhangi bir eğlence, şu bu olmayacak, evde geçirecektim.. 

Yeni yıla pek çok proje var. Çocukluğumun kahramanları ile röportajlar var ki isimleri şimdiden söylemeyeyim.  Şöyle bir ipucu vereyim; Süper Lig takımlarının Teknik direktörlerin yanı sıra Galatasaray efsaneleri önümüzdeki yılda röportajlanacak olan isimler.. Biraz tartışmalı da geçecektir muhtemelen ama sonucu  hep beraber göreceğiz..

Şimdiden hepinize keyifli ve eğlenceli bir yıl diliyorum. 

Artık gözlüğümüzü takalım..

Hiç yorum yok: