3 Nisan 2008

The Fellowship Of The Blog & Fourfourtwo

Bloglarin kardesligine inanan bir müridim aslinda. Baslik, Flying Dutchman'in bloglinklerinin basligi ve gördügüm andan beri cok hosuma gitmistir zira var böyle bir sey..

Bu ay Fourfourtwo dergisine yazi gönderenler oldukca tanidikti. Efendim, Flying Dutchmann Ajax altyapisi üzerine, Kale Arkasi ve Eksi Sözlük yazari Ich ya da Emre Atasoy - ki bu adamin cok baska güzel isleri vardir zamanla ona da geliriz- Arjantin gezisi ve elbette futbolu üzerine, Hakiki Tosun Blog yazari ve ayni zamanda Fourfourtwo dergisi calisani Onur Erdem Ronaldo üzerine, su satirlarin yazari borges Almanya nin 2008 hazirligina nazaran iki satir karalamistir. Keza tüm bu blog kardesliginin bir dergide toplanmasinin baslica nedeni asker adayi ve Kale Arkasinin mimari Coskun Celik Fenerbahceyi derbisel acidan ele almistir dergide.. Velhasil Nisan sayisi baska olmustur Fourfourtwo ve bizim icin..

2 yorum:

Mustafa dedi ki...

Sınavlar yüzünden alıp okuma fırsatım olmadı henüz ama dergiyi okumak için sabırsızlanıyorum. bu arada dönmeniz iyi oldu :)

Borges dedi ki...

Aslinda tam olarak döndük diyemiyoruz, onlarca is var ama isin zor kismi kalkti. henüz televizyonlarim, kanallarim onlarim bunlarim yok. mac seyretme imkanim cok kisitli velakin gecmise oranla daha cok mac seyredebilecegim ortamin icerisinde olacagimi dusunuyorum.. bu acidan bakarsak aradaki boslugu ilerleyen zamanda fazlasiyla dolduracagiz umarim..