9 Ocak 2009

Diego.!



Bremen'in Diego'su.

Öncelikle bu futbolcunun Fenerbahceye transferi bana göre mucizedir. Olmaz demiyorum, Lincoln icin demistim en son ve fakat agzimizin payini aldik orada yine de türkiye süper ligine su an icin transferi bana göre mümkün degildir. Bugün istesin Madridinden Barcasina kadar her takimdan teklif alir daha da önemlisi her yerde rahatlikla oynar.. Cok iyi bir on numaradir.. Hatta cekinmeden belirteyim bana göre Ribery'den daha yeteneklidir ama iste buyuk fark sudur ki o Brezilyalidir.. Surdaki sevgilisi, almanyada Sarah Connor geyikleri, gec gelmeleri, kartlari, omuz atmalari sik sik oyun disi kalmalari filan .. Klubun anlasmasi oldugu araba markasi ile degil de porschesi ile dolasir ve kacinci kez bu yüzden ceza yemistir bilinmez.. Brezilyali iste.. Bunu bilenler ona göre katlanir,Ronaldinho gibi abartmadigi takdirde cok buyuk sorun olmaz. Bu adamlar memleketlerinde soludugu havayi baska yerde soluyamiyor, cok baska bir özlem var.. Giden gelmiyor bi kere.. Disiplinsizler.. Türkiye Süper ligine gelsin sürekli tartisilir ama aslinda tipik özellikleri.. Nasil ki frikikleri iyi filan diye bahsediyorsaniz aldiginiz zaman olasi sacmaliklarini kabul edip fazla büyütmeyecek sekilde takimin icerisine koyacaksiniz.. Baska türlü olsalar Zidane gibi ulasilmaz olacaklar futbol piyasasinda.. Mücadelecidir celimsiz yapisina ragmen.. Üc tane mesut özil eder savunma futbolunda.. Alan alsin derim en az 30 milyon euroyu gözden cikarin ama..




Yakindan bakiyoruz sevgilisine.. Cok bir seye benzetemedim ben ama idare..





Babasi.. saglam eski futbolcu gibi duruyor, o da nasil bir durussa artik..



Helikopterle gelen diego abimiz hemen bir arkadaslik macina cikiveriyor..




Cocuklugunda da yildizmis.. Ki tahmin edebiliyoruz bu yetenegin cocukluk hikayelerini..



Kupalarla dolu müzesi var , bu da onlardan birisi..



Pele ile cekilmis fotosu.. Hangisi diego diye sormayacaksiniz sanirim.. yine de biraz kopya vereyim, ortadaki degil.




Sanki Lincoln gibi.. hepsi ayni bunlarin. Müzik manyaklari.. salsa, dans, müzik,parti, eglence.. Ronaldinho'yu al, Lincoln'ü al Diego'yu al bes kare ortak olur cekilmis alti fotografdan..





Annesi ve Babasi ile..

4 yorum:

ahmtblt dedi ki...

Diego'nun Fenerbahce'ye gelmesi bence de mucize. Hatta mucizeden de öte. Cikan söylentilerin de gazetelerin kicindan uydurdugu spekülasyonlardan baska birsey olduguna inanmiyorum.

Chao Grey dedi ki...

Abi çok güzel fotolar eline sağlık sen de olmasan Bundesliga'dan bîhaberiz valla.

mondo trasho dedi ki...

son fotoda iki parmağıyla makas işareti yapıyor. sırıtıp "kes artık, bu kadar foto yeter" der gibi...

harbiden de bu brezilyalıların hepsi aynı. lincoln de annesinden, sıla hasretinden bahsedip duruyor. galatasaray dergisindeki son röportajında tam bir "homesick portresi" çiziyor. buraya yeğeni ve muhtemelen kızkardeşi ile geldi önceki gün, havaalanında çekilmiş fotoları vardı.

diego'yu dün antalya'da oynanan bursa maçında izledim. fazla sıkmadı kendini. bursa, werder'in yeşil beyaz formasının aynısına sahip bu arada. werder'liler maç sonu forma bile değiştirmeye lüzum görmemişlerdir herhalde...

borges hocam; tabata hakkında ne düşünüyorsun? oralardan takip etmen güç tabii ama tabanca gibi bir 10 numara. stil olarak diego'ya benziyor, top sürüşü, beden dili, topla aksiyonları... bence koy bundesliga'ya oynar.. mesela schalke'de... hiç sırıtmadan...

Borges dedi ki...

mondo trasho: ben tabata ve antep hakkinda cok iyi seyler düsünerek basladim lige.. Ilk haftalarda izleyebildigim butun maclarini izledim, eski antep mi geliyor diye bekledim ama sakatliklar, kirmizi kartlari onlar filan belini büktü akabinde cok da iyi takip edemedim..

Ama su kesin ki cok iyi bir oyuncu.. Sadece izleyemiyorum cok fazla ve ileride ekran basinda vakit ayirmak istedigim oyuncudur kendisi..

Yaptigi isaret de makas ´degil gibi.. üc parmagi yukarida, daha cok sans veya benzer bir sey olsa gerek..