18 Mart 2009

Efsane 65 Yasinda.!



Sepp Maier gecenlerde 65 yasina girdi.. Ona dair oldukca ilginc fotograf kareleri yayimlandi.. Belki de en ilginci budur desek yeridir..

15 yorum:

Okhy Dokhy dedi ki...

"bu jileti: kaleci Mıyer....." diye devam eder Şener Şen...

Borges dedi ki...

Okhy Dokhy: Ben o repligi canim sikildikca izlerim.. Süperdi :)

Osman dedi ki...

"Anzing kedisi" burada yüz olarak hafiften Cüneyt Arkin'i andirmiyor degil... Nice yillara, Sepp!

varol döken dedi ki...

türkiye maçından önce falan mı bu poz, direkt osmanlı takılmış çünkü...

Borges dedi ki...

Sadece fotolar vardi, herhangi bir yorumu yok bu karelerin dolayisla biz de bilmiyoruz..

Ali Ece dedi ki...

Rahmetli dedeme yine ukalalık yapmıştım: "Dede, Schumacher Fenerli ama ondan iyi kaleci olmaz"
Dedem kısa kesmişti: "Meier'in olmadığı yerde Schumacher'e kaleci denir oğlum"
Sonra ondan miras beta kasetlerden izledikçe çok daha iyi anlamıştım ne demek istediğini...
1000 yıl daha yaşa Şener Şen!

mondo trasho dedi ki...

Balıkesir'deki Kurtdereli Heykeli çocukken rüyalarıma girerdi. Mehmet Pehlivan gerçekten de o heykeldeki kadar devasa imiş derlerdi, inanırdım. Bu fotoyu görünce Kurtdereli Heykeli geldi aklıma, çok alakasız belki ama çocuk olsam onun gibi bir iz bırakırdı bu foto bilinç altı mahsenimde... Ne bileyim... Kurtdereli Seep'i yer!

hebenneka dedi ki...

Sepp Maier'in, Beckenbauer'in kitabında bir fotoğrafı vardır. "Tek bir fotoğrafa bakarak bir adamın çok iyi kaleci olduğuna karar verilebilir mi" sorusunun yanıtı gibidir. Hele bir de topa uzandığı sırada yüzü objektife dönük rakip forvetin "oha lan n'aapıyor bu adam" gibisinden bir bakışı ve yüz ifadesi vardır ki görülmeye değer.

Joe Jonese Atesdagli dedi ki...

Bu bizim sokullu değil mi borges birader :)

Borges dedi ki...

Mondo trasho: balikesirli misin hemsehrim :)

Joe Jonese Atesdagli: Valla abi, ben uzunca bi yüzüne baktim, kesin tanidik filan dedim.. sonra tarih kitaplari da yanlislikla bu resmi koymustur filan.. Hani sanki 50 yildir gördügüm resim gibi ..

mondo trasho dedi ki...

Borges; evet Balıkesirli'yim.
Sen de mi? Bahçelievler muhitindenim ben:) 6 eylül ilkokulu, Karesi ortaokulu ve Balıkesir lisesi mezunuyum:)
Sen?

varol döken dedi ki...

gelmiş geçmiş en büyük kaleci varol'dur, şorta cebi ilk diken de odur:)

Borges dedi ki...

Bizim memleket Balikesir.. Bahcelievler carsamba pazarinda da ev vardi ve fakat köyündenim ben ;) Ilkokul filan izmirde hepsi ama balikesir iste, memleket ;)

Su gelen küfürlü mailler, hakaretlerden sonra birazcicik ara efendim.

mondo trasho dedi ki...

hehe benim de liseden sonra izmir'de geçti 8 senem. üniversiteden başlayarak. bizim ev de çarşamba pazarına yakın.

balıkesir köylerini de bilirim bu arada az çok.
kirazpınar, ayşebacı, halalca, pamukçu vesaire...

Borges dedi ki...

"Inkaya" efendim.. BAraj oldu benim cocuklugumun üzerine.. Ikizcetepeler baraji, izmir yolu üzerinde görülmemesi mümkün degil;)