27 Şubat 2010

Exit Music.!



Yazin gitmekten seref duydugumuz Prag konserinden..

Neyse.. Dicem odur ki dostlar, yarin ben sevgilimi de yanima alip cikip gidiyorum.Her acidan agir sinavlardan gectik. Yolculuksuzluk,baskasehirgörmemezlik, uzaklik filan karartti biraz icimizi. Önce Nürnberg, arkasindan Weiden derken Münih.. Sonrasinda ise St.Pauli maci icin Hamburg su an icin yapilmis planlarin icerigidir. Nisan ayinda bir de bilmedigim bir ülke ya da sehir sigdiracagim icerisine.. Evime ugradigim zaman post yagmuruna tutarim ama yüksek ihtimal önümüzdeki haftalar cok fazla yazi olmayacaktir.. Ama dönüsümüz de güzel olacaktir..

Bir süre yokuz.. Iyi tatiller efendim.. Hem size, hem bana.!

10 yorum:

shenem dedi ki...

özlicez..iyi tatiller:)özenmemek elde değil

Borges dedi ki...

iki aydir tek bir odanin icerisinde stres, o bu su.. cik cik özenilmez buna. Ama Shenem baska sehir ve hatta baska ülke yani yani yolculuk edebilme özgürlügü.. buna özenilir kesinlikle.

atxaga dedi ki...

st.pauli için bi nefeste bizden taraf bağırsan ödeşiriz sanırım :))

Adsız dedi ki...

ne zaman bi yerlere gitsem hep exit music yer alır fonda...hoşça kal lar için...keyfini çıkar

Taci YALÇIN dedi ki...

Vallahi özendim. Eve kapandık kaldık biz de İstanbul'un iç karartıcı havasında. İyi tatiller efem.

kutay dedi ki...

iyi tatiller...
bana göre son 20 yılın en iyi albümü ok computer

Kasux dedi ki...

bnde diyorum niye yazmıyo diye görmemiştim bu postu

Zinedine Zidane dedi ki...

bizim için de haykırın lütfen st.pauli tribünlerinde

outlaw dedi ki...

daha önceden dikkatli okusaydim, nürnberg'e gelmisken buyur bir birami ic derdim, ama sanirim gec kaldim...

iyi tatiller

benden bu kadar dedi ki...

sen de yaz yaz yaz..