28 Ekim 2011

Hayatım Futbol!



4.Sayısı bile çıktı!

Biz size inernette okuyabileceğiniz haftalık futbol dergisi hazırlıyoruz. Editörlerimiz İlker Yılmaz ve Uğur Karakullukçu. En az onları sevdiğimiz için en ağır işi bu arkadaşlara yükledik. Düşünün, benim yazılarımı düzeltiyorlar ? Hayat insanı işte böyle çarpar.. Yan taraftaki komşu bloglardan Fırat Topal, Emre Özcan, Salih Demirci, Alper Öcal, İsmail Şayan'ın yanı sıra dışarıdan da destek alıyoruz Fatih Demireli ve Çoşkun Çelik gibi.. İçeriye aldığımız son isim ise hepimizin tanıdığı Varol Döken.. İleride bugün blog yazan ve bilgisine güvendiğimiz isimlerin hemen hepsini buraya çekmeyi düşünüyoruz.. Kadro "şimdilik" bu..

Biz aslında Almanya maçı ile sahne aldık ama teknik aksalıklar peşimizi bırakmadı. Şimdilik sorunlar bir hayli fazla ama zamanla düzelecektir. Size şiddetle dördüncü sayıyı ve bunun içerisinde yer alan Feyyaz Uçar röportajını tavsiye ediyorum.. Üstelik okuyarak değil bizzat onun sesinden soruların cevaplarını "dokunarak" dinleyebilirsiniz ki sekizinci sorunun cevabının gülümsetme garantisini de veriyorum..

--------> Hayatım Futbol

Hiç yorum yok: