8 Kasım 2011

Loddar'a yine iş yok!



Almanlar da artık dalga geçmeyi abarttılar. Bak bu blog açıldı açılalı kafa buluyoruz bu adamla ama burada daha beter. Loddarcığım bir Bundesliga kulubü için çıldırıyor ama kimse ona iş vermiyor.1.Bundesligayı geçtim ikincisi de öyle.. İkincisinde sorunlar yaşayan ve son sıralardaki Karlsruhe ile görüşmesi olmuş sanırım. Başkan da makaraya almış, web sitesinden şöyle açıklama geldi:

"bir loddar maddeyüs'ün bizim antrenör seçimimizde herhangi bir rolü olmayacak"

Kendisinden bizim Mustafa Sandal'ın zamanında yaptığı gibi üçüncü tekil şahıs ile bahsetmesi geyik malzemesi yapılmıştı, bu artık başkanın açıklamasına kadar gitti.

Neden iş vermiyorlar konusunu kendisi cevaplıyor. Özel hayatındaki kadınlar ve elbette bayernli olması sebebiyle filan diyor da hiç dönüp de ben çok salaklık yaptım demiyor. Takım içi sırları açığa veren günlük yayınladım, aptalca zibilyon tane beyanat verdim, gittiğim her takımda başarısız oldum demiyor.. anlamıyor bir türlü.

Yine teklifler yurt dışından.. Haliyle.. Dışarısı ne bilsin Almanya'nın gelmiş geçmiş en iyi beş oyuncusu arasında olan bu adamın içeriksizliğini?

Yalan yok merhamet göstermiyorum. Daum olsun diğerleri olsun Klinsmann olsun pek çok teknik adamdan daha iyi olduğunu belirtmek için onların özel hayatına dair öyle bel altı saldırıları oldu ki.. Almanlar da bu karaktersizliğe en büyük cezayı vermekten çekinmiyorlar. Hakkında tonlarca geyik yapılır. İş kulup başkanının resmi siteden yaptığı açıklamanın içeriğine kadar gidiyor. Adam da şu an zıvanadan çıkmış durumda ve maalasef hak ediyor.

1 yorum:

g7mor dedi ki...

2000 avrupa şampiyonasında, oynadılkları son maçta, bir serbest vuruşta topun başına gelen scholl'ü itip kendi kullanmıştı.
benzerini de batuhan genç takım maçında yapmıştı.
ikisini de sevmem.