21 Ekim 2012

Luca Toni & Marta



Haziran’da çocuğunu, doğumuna iki gün kala kaybetti Toni ve Marta çifti.  Çok zor günleri geride bıraktı. Toni ve 15 yıllık sevgilisi, nişanlısı Marta.  Bu yüzden de bu adamı severim. Oldukça yakışıklı, şu bu olmasına rağmen üçüncü liglerde neredeyse amatör bir futbolcu olarak gezdiği dönemde yanında olan insanı asla unutmadı.. Bunlar önemlidir. Aslında çocuk sonrası düğün hazırlıkları da başlamıştı ama bu acı olay erteletmek durumunda kaldı. Sonrasında eski takımı Fiorentina’ya transfer oldu. Üstelik golünü de atıp bunu da doğamamış çocuğuna ithaf etti.. 

Ribery ve Klose’li günleri de unutmamış.

Ben, Frank Ribery ve Klose.. Üçümüz de hotelde kalıyorduk ve üçümüzün de ortak bir dili yoktu ama her sabah aynı araba içerisinde antrenmana gidip geliyorduk. İlginçtir bu zorluklara rağmen çok iyi anlaşıyorduk.. Üç dilbilmez insan.. Ama şimdi Miroslav Klose bana İtalyanca SMS atıyor!  O artık Lazio’nun kralı

Bayern’den bu sezon beklentin nedir?

Elbette Şampiyonluk ve Kupa.. bunlar kesin. Şampiyonlar Ligi’nde ise yarı final.. zira gerisi biraz da şansa kalıyor. Geçen sezon evimde Şampiyonlar Ligi Finali’ni izledim, inanamadım. O maçı 1000 kez oynasalar, 999’unu Bayern kazanırdı ama işte..

Ben olsaydım şu golü atardım diye düşündüğün oldu mu orada?

Elbette. Bayern’de de bunu düşünürdüm ama evimdeki koltukta bunu düşünmek daha kolay

Bayern 2013’te kendisine yeni antrenör bulacak ve adaylardan birisi de senin Brescia’dan yakın arkadaşın Pep Guardiola.  Pep’in Bayern için doğru kişi olduğunu düşünüyor musun?

O bana Bayern’i sormuştu. Sanırım kulübün işleyişi ve felsefesi onun hoşuna gider. Gerçekten çok iyi antrenör ve o Alman mentalitesinin üzerine güzel şeyler ekleyebilir

Guardiola şu an New York’da ve Milan’dan teklif aldı. Sizi ararsa ona ne tavsiye edersiniz?

Bayern’e git!  Kesinlikle Bayern! Dünyanın en iyi ve en önemli kulüplerinden birisi. Orada muazzam bir ortam onu bekler. Para var, mükemmel bir  stat var,  Şu an İtalya’da Bayern ile kıyaslanabilecek tek kulüp Juventus Turin.

Hiç yorum yok: