24 Mart 2014

Mr. Bayern Münih



Hayatım Futbol'a Uli Hoeness'i yazdım. Linki şuradadır.

Aslında gerçekte yazdığımın onda birine sahip bu metin. Hoeness hakkında ben 7 yıldır yazıyorum aynı şekilde Bayern Münih'in bugünlere geleceğini, kulüp işleyişinin mükemmeliğine dair tonlarca yazı olduğu gibi. Bu konularda biraz daha fazla takılı kalmam tamamen memleketteki "yanlış" Bayern algısı nedeniyledir.

Gerçekten Almanya'da kulüplerin içerisine merceği benim kadar yakınlaştırdığınız zaman futbolcuya verilen değerden tutun da futbolun amatör ruhunu yaşatmasına kadar pek çok ayrıntıda Bayern Münih'in diğerlerinden çok daha iyi olduğunu göreceksiniz.. Amma velakin doğru eylemleri yaptığı için sürekli kazanması ve başında para kazanmayı çok iyi bilen bir patronun olması ona olan bakışı tipik Türk filmi zengin ve kötüye götürüyor.

Vaktim olsa kimin okuyacağına bakmadan hakkında kitap dahi yazabilirim.. O derece..

Hiç yorum yok: