24 Eylül 2010

6.Hafta Bundesliga Maçları.!



Köln - Hoffenheim (Bugün) 0-2

Pek çoğu direkt Hoffenheim alır gibi baksa da ben Köln savunmasının oturduğu vakit onlara gol atmanın ne kadar zor olacağını çok iyi biliyorum. Mainz geçen maçın ilk yarısını çok ama çok iyi oynamasına rağmen golü atamadı.. Çok zor kırdı. Kendi evinde Hoffenheim'a karşı aynı direnci gösterebilir ama erken yenilecek olan bir gol çok şeyi değiştirir.. Önce beraberlik sonra Hoffenheim alır diyoruz.

St. Pauli - Dortmund (Cmrtsi): 2-0

Üç ihtimalli maç diye buna derim ben ama ibre tamamen Dortmund'tan yana. Dortmund St.Pauli'yi evinde en çok yenen klup.. İstatistikler eşliğinde maç yorumlamaktan nefret ederim arkadaş ama gel gör ki her Bayern Köln maçı öncesi önüme koyarlar bu rakamları.. Her seferinde de Köln form durumundan bağımsız Bayern'e zorluk çıkarır ve sekiz yıldır aynı döngü devam eder.. Velhasıl Dortmund'un en başarılı olduğu deplasmandır St.Pauli.. Onu evnde beş kez yenebilen başka takım yok. 1977'deki ilk maçı 6-3 yendi ki bu St. Pauli'nin kendi evinde yediği bir maçta en fazla gol demektir.. Dortmund yener ve Millerntor aksilik çıkarırsa da berabere biter.. Puan açısından da rahatladığı için baskı büyük olmayacaktır..

Bu maçın gollü geçeceğini düşünüyorum alt-üst oynayangiller için..


Frankfurt - Nürnberg: 1-0

Artık Skibbe'nin yenmek durumunda olduğu maç budur. Dışarıdan bakıldığında tipik beraberlik maçı gibi dursa da bence Frankfurt bu maçı yenecektir. Nürnberg ilk galibiyeti alarak biraz olsun nefes almış olsa da çok güzel futbol oynamıyor. 4'te 3 yenilgi aldı ve bunu da kaybederse ateşin ortasına düşer Frankfurt.. Son şansı.. Yenecektir bence.. Maç başında Halil'i orta sahada görürsek, ofansif değil defansif orta saha olursa o başka tabi..

Schalke - Gladbach 1

Bu haftaki banko budur. Gerek Schalke'nin puana olan ihtiyacı gerekse de hali hazırda kötü olan Gladbach'ın üzerine Dante'sini kaybetmesi sonucu işi çok ama çok zor..


Stuttgart - Leverkusen 0

Bir maçın berabere biteceğini söylemek zor ama oynayacak olsam sıfır oynardım bu maça.

Bayern - Mainz 2-1

Berabere bitmez. Mainz bana göre daha şanslı.. Bayern mutlaka yenmek durumunda, işleri zorlaşacaktır.. Ama birisinden birisi bu maçı alacaktır.Ben önce Tuchel sonra Van Gaal diyorum.. Ribery filan oynasa daha fazla 'Tuchel' derdim zira şimdi Bayern çok başka bir formasyon ile sahaya çıkması ihtimal.. İki forvet oynamak durumundalar gibi.. Bu Van Gaal Sürprizi ve evinde oynama avantajı Mainz'i zor durumda bırakabilir.

Bremen - Hamburg : 1

Bremen götürecektir Hamburg'u. Mertesacker ve Pizzaro da var. 'Benim' bankolarımdan..

Wolfsburg - Freiburg (Pazar) : 0-2

Freiburg son dönemin güzel futbol oynayan takımlarından.. Babamla ve herkesle bu konuda anlaşamıyoruz. Hemen her insan Wolfsburg'un galibiyetinden emin lakin ben değil. Freiburg yine de yenilebilir ama sahada futbol olarak daha iyi olacaktır. Beraberlik ihtimal ve fakat Freiburg'un yenmesi benim için sürpriz olmayacaktır..

Kaiserslautern - Hannover: 1

Yine keza Hannover'in formu filan ama hiç gerek yok.. Kaiserslautern bu maçı alacaktır.!

İlgilenenler olursa Oley.com'da hazır kuponlara da Borges ismi altında bir kupon yaptık..

13 yorum:

Emilio Santos dedi ki...

Teşekkürler Borges. İddaazedelerin yüzünü güldürdün.

Borges dedi ki...

Emillio Santos: Bunu yapmak biraz zor. Yüzde yüz doğru olması.. bazen beş yanlış dahia çıkabilir. Gelecek haftalarda daha fazla bilgi olacak şeklinde.. herkes kararını kendisi versin gibi;)

Ben daha çok sahada oynanılacak olan oyunu daha doğru bir şekilde tuttururum ama sonuç işi bazen Allah'a kalmış oluyor;)

EnisteKolaKoy dedi ki...

Ben "Mainz gol atar" bahsine oynamayi dusunuyorum. Oran cok cazip geldi. Sizce Wolfsburg'a 4, Werder'e de 2 tane sallayan takim, Bayern'e de 1 tane sallayiverir mi?

Borges dedi ki...

EnisteKolaKoy: 'bence' atar.. ;)

Antidoto dedi ki...

Muhtemelen hiç umrunda olmayacak ama; bu blogda bahis tahminleri gördükçe giresim gelmiyor vallahi. Zaten futbolun bahise alet edilmesi bana yeterince iğrenç gelirken, bir de senin blogda "kupon,iddia,banko vs" gibi kelimeleri görünce üzülüyorum. Neyse. Selametle

Borges dedi ki...

antidoto: Kötü niyetli olmadığı ya da samimi olduğuna inandığım bütün yorumları dikkate alırım ben.

Bu blog aynı zamanda benim zamanında bahis tutkumdan dolayı da doğmuştur. Ben bahis nedeniyle pek çok ligden pek çok maçı ateşli bir şekilde seyrettim. Futbolu çok daha geniş alana yaydı.

Bahisi para kazanmak için değil maçları daha keyifli hale getirmek için oynardım. Babamla ortaklaşa da 13 oynarız.. Acaip de keyiflidir.

Böyle düşünüyor olmanız Bahise kötü buraya iyi bakmanızdan kaynaklıdır ama baktığınız vakit aslında bir bütünlük yok. Sinema kitap futbol karışık işte. Neyse o.. bazen bu kötü de olabilir ama neyse o..

Antidoto dedi ki...

İnsan hikayeleri okurken, birden kafadan 1, banko berabere gibi başka bir gezegene geçiş yapınca afallıyorum. ve evet bahise gayet kötü gözle bakarken, buranın güzel bir yer olduğunu ve bahisin burayı da kirletmemesi gerektiğini düşünüyorum. Naçizane, kişisel...

Borges dedi ki...

antidoto: Bazen ben burayı ilk defa bugün okuyacak olanın şaşkınlığını düşünüyorum. Sadece şuradan başlasa eminim kendisine gelemez ve şurayı tanımlayamaz.

İşte bu yüzden blog.. Birini beğenen diğerini geçer ki yazdıktan sonra ben bile hepsini beğenmiyor ya da gerekli görmüyorum ama buraya yazma kararı üç saniyede verilip bazen beş saniyede de gerçekleşiyor ardına önüne bakmadan..

tek bir konu sıkar. tek bir nokta uzaklaştırır bu şekilde bütünü kapsıyor. İleride daha az futbol olacak diyorum ben..

aks111 dedi ki...

çok çifte şans var işi garantiye almışsın :).gerçi açıkta oynanıyor ama para katlanıyor sonra.neyse ben bu schalke maçında ilginç şeyler olabilceğini düşünüyorum.+7 gol yada schalkenin kaybetmesi gibi.

Flying Dutchman dedi ki...

Internette "Borges bahis isine de girdi, iyice paranin esiri oldu" temali ilk yaziyi okumak icin 12 saat veriyorum :))


Basladi....

Borges dedi ki...

aks111: Çifte şans biraz da şeyden kaynaklanıyor. Benim babamla hedefim 13'ü tutturmaktır. ikinci bundesliga maçları da var.. O daha çok ikinci bundesliga uzmanıdır ben birinciye bakıyorum. Burada 5-6 maçı çifte şans ile oynuyoruz.. ordan gelen alışkanlık..

FD: Olur da artık eskisi kadar bunu takar mıyım o başka. Antidoto'nun eleştirisi biraz daha 'nitelikle' ilgili(haklı da olabilir) ama diğerlerinin yüksek ihtimal derdi çok başka olacaktır;))

Emilio Santos dedi ki...

Aynı şekilde ben de babamla Spor Toto oynayıp o hafta maçları daha bir zevkle takip ederim fırsat buldukça. Hemen futbolun bahise alet edilmesi yorumları falan yapmayınız bunları. Burada maç tahminlerinin paylaşılması blogun niteliğini falan düşürmez.

İddaa sayesinde Dünya'nın dört bir yanından tanımadığım takımların maçlarını takip eder oldum, futbola bakışım değişti. Klişecilikten vazgeçmek en iyisi.

Antidoto dedi ki...

@FD internette böyle bir yazı yazmayı değil, iletişime geçebildiğim bir adama bire bir söylemeyi tercih ederim. Ki öyle de yapıyorum zaten. Borges'in bahis yapması, bundan para kazanması falan değil derdim; paranın esiri olmanın da böylesi bir eylemle gerçekleşmeyeceğini az çok bilirim.
Yapılan her eleştiriyi paçanızdan çekmeye çalışmak, anti propagandanızı gerçekleştirmek için bir malzeme üretmek olarak almayın lütfen. Bazı insanlar samimi de olabiliyor..
Sevgiler