22 Eylül 2010

Eskilerin Romantikliği.!



Ali Ece başka sever bu Littbartski'yi ve keza ben de öyle. Her daim kendinizi yakın hissettiğiniz farklı bir statüye sahip idi Almanya'da.. Köln ile bütünleşmişti ve Daum'un gidişine en çok üzülenlerdendi 90 Dünya Kupası sonrası.. Hatun konusunda yorum yapmıyorum çünkü seviyorum adamı;)



Gerd Müller.. çok da açıklamaz ama futbol hayatı ve milli takımdaki serüveninde belirleyici bir rolü vardır eşinin.. En az Schuster'in Gaby'si kadar güçlü ve belirleyici bir kadın figürünün arkada durduğunu düşünüyorum.



Devran Çağlar da bi dönem Bundesligada forma giymiş. Bizim basın yazmaz bunu elbette ama Karlsruhe.. tamam tamam uzatmıyorum. Aumann ve hatunu. Ne kadar bizden bu adam değil mi?



Marcel Raducanu.. o muhteşem kaçışına burada yer vermiştik okumadıysanız Hagi'nin de içerisinde olduğu bu hikayeyi mutlaka okuyun..



Udo Lattek.. Yaşayan teknik adam efsanesi. Bugünlerde sağlık sorunları ile boğuşuyor ama yeniden ekrana gelecek.. Sadece onun o direkt yorumları adına pazar sabahları erken kalkar, DFB'deki programını izlerdim.. Maradona'lı Schuster'li hikayeleri tadından yenmez..



Resimleri futbolcuların erken yaşta evlenmesinin konu edildiği bir makaleyi işleyen 11Freunde'den aldım. Burada bu resmin altındaki yorum müthişti.

'Teykkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk mi to dııııııııııııııııııııı mecik offffffffffffffff dı mo..' Çoçukluğumuzun şarkısına hiç bu kadar güzen oturan başka bir resim gördünüz mü ? Andreas Köpke.. Şarkı da buradadır.



Netzer.. Solundaki de 'beraber oynar mı la bunlar' dedikleri Overath.. öyle bir oynuyorlar ki.. Dikkat ediyorsanız diğerleri ile aradaki farkı oldukça açık bir şekilde ortada. Kalıcı beraberliklerin adamı değildi.. Bugünlerin Christiano Ronaldo'su neyse Netzer de oydu. Diskolara gitmeyi abarttı bir disko açtı kendisine sonra.. Foto da 1971-73 arası işletmeciliğini yaptığı 'Lovers Lane' diskosundan.. Münih'te diskoya gider sabahı da yüzlerce km ötede antrenmana çıkardı.. Çıkardı ama o antrenmana..



Çok da hakkını yemeyelim aslında o bazen bu resim.!



Hansi Müller'i buraya koymamın nedeni hem seksenli yılların o bilindik klişesini bir daha tekrar etmek ama en çok da onca hatun arasından 'aha güzel bu' diyebileceğim kadar güzel bir sevgilisi olması. Çok değil ama lütfen diğerlerine ve en çok da aşağıdakine biraz bakın.. Hak vereceksiniz bana..



Kim bu ?

Ve elbette.. Loddar.!

..kimse Loddar'ın yerini alamaz. 80'de ilk defa milli olup da Avrupa Şampiyonasına sürpriz bir şekilde gideceğini öğrendiği anda kızarkadaşı ile tatil yapamayacak diye ağlayan loddar.. Bulgaristan'ın başına bir yıllığına geçmiş.. Oysa bir Anadolu klubüne yakışırdı aslında.. ben umudumu kesmiş değilim ve bir gün gelecek buraya..

3 yorum:

Jokond dedi ki...

Her zamanki gibi müthiş bir yazı olmuş, eskilere yolculuk yaptık. Ellerine sağlık...

Borges dedi ki...

Eyw Jokond. Sağolasın.

Adam dedi ki...

hey gidi günler! neden eskiden herşey daha güzeldi gibi geliyor bilmiyorum, ama çok özlüyorum doğrusu.
Teykkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk mi to dııııııııııııııııııııı mecik offffffffffffffff dı mo.. :)