12 Kasım 2010

Mehmet's.!



İkisinin adının Mehmet olması ve Bayern'de oyuncu-hoca olarak bir dönem buluşmasının dışında ortak payda Korner,Frikikler diyorum ben..

Mehmet'in Ekici olanı Bayern zamanlarındaki en çok yardım aldığı ismin Herman Gerland değil de Mehmet Scholl olduğunu söylüyor.. Onun tavsiyeleri, şunları filan. Sanırım Scholl'dan öğrendiği nasıl korner, frikik atılacağı olsa gerek zira Nürnberg bizzat seyrettiğim maçında onun kornerinden galibiyete ulaştı.. İstatistik olarak iki korner golü kazandırmıştır belki ama Schalke maçında gördük ki hepsi ciddi tehlikeler yarattı.. Maçın son saniyelerinde bir sağdan bir soldan iki tehlike bir gol ve galibiyet idi..

Bayern'de Van Gaal çizgiyi çekti: Defansif orta saha.. Ama o artık İlkay ile ofansif görevleri paylaşacak konumda ve bu yüzden değerlidir.

Bu gelişim ve değişimde diğer Mehmet'in payı oldukça fazla diye düşünüyorum. İlkay Gündoğan yetenek ama Mehmet Ekici'nin geleceği bana göre daha garantidir.. Her yerde her takımda ve her ligde (Türkiye dahil) oynar..

Milli olsun da rahatlayalım diyoruz artık..

Hiç yorum yok: