10 Mayıs 2011

Augsburg.!



Seneye Bundesliga benim için çok başka olacak şüphesiz ve bu adam da bu başarının mimarı..

Bir alt postta futboldaki değişimlerin çok kısa süre içerisinde olduğunu belirttim. Bir buçuk yıllık Skibbe'nin Frankfurt macerasının sekiz maçta çok başka bir yola girdiğini belirtmiştim. Aynı şey Luhukay için de geçerlidir.

Hollandalı olduğuna bin şahit gerektiren bu adam en sert ikinci Bundesliga diye tabir edilen ve Daum'lu Köln'ün ancak üçüncü olarak çıktığı birinci Bundesligaya Borussia Mönchengladbach'ı puan rekoru kırdırarak yukarıya çıkarmıştı. En az on takımın birinci Bundesligaya çıkabileceği yerde rakiplerine fark atarak birincisine çıktı ve ne oldu ?

O güzel performans birinci Bundesligadaki dokuz maç sonucunda unutulup gitti. O dönemin kovulan ilk hocası oldu.. Dokuzuncu haftaydı yanılmıyorsam.

Augsburg'u aldı ve istikrarlı bir şekilde güzel futbol oynatarak hiç kimsenin hayal etmediği bir dönemde birinci Bundesligaya çıkardı.

Artık seneye kombine alma zamanı üstelik stadımız da yeni.. Hayırlı uğurlu olsun memletime.!

2 yorum:

Osman dedi ki...

Bende Augsburg cikinca aklimdan gecirdim aynisini, artik Borges bir kombine alir diye.
Bizim Karlsruhe de 3. Lig'e düsüyor, iyice uzak kaliyoruz Bundesliga'ya...

Borges dedi ki...

Osman: Karlsruhe deme bana Karlsruhe deme:))) Düşmeyi sonuna kadar hak ettiler maalasef:)