27 Ağustos 2011

Podolski Gelir mi? #3



Eğer tivitirda Galatasaraylı muhabirleri ve gazeticileri izlememiş ve onları ciddiye almamış olsaydım bugün benim için sürpriz bir gelişme yoktu. Köln Podolski'yi 10 milyonun altında bir fiyata vermez arkadaşım. Değeri bana göre 12-13'dür. Bunu da milyon kez söyledik. Ben dahil içerisinde bulunan bir grup 8.5 milyona bitti haberini yaptık İbrahim Seten'in tivitırdaki açıklaması nedeniyle ve gelin görün ki yok böyle bir şey ve olması da imkansız.

Neden mi?

Podolski 10 milyon avro bonservis bedeli karşılığında Bayern'den geri alınırken Köln'ün buna gücü yoktu aslında. Nasıl oldu? Rewe Sponsor oldu.. Solarworld keza aynı şekilde. Franz Josef Wernze'nin 1.5 milyonluk katkısı var ki bonservisinin yüzde on beşi bu adama ait. (Geromel'in bonservisinin yarısı bu adama ait) Bayern bir dahaki satışından pay alabildiği için 10 milyona verdi.(minumum yüzde 20) Velhasıl bugün Galatasaray 8.5 milyona verse Köln bunun yarısını bile zor alırdı.. 4-5 milyona da böyle oyuncusundan vazgeçip türlü türlü sorunu yaşamaz

Çok değil iki ay önce 20 milyonluk bir teklif vardı Podolski'ye Manchester City'nin yaptığı.. gibi.

15 Milyon verilmeli miydi? Burada pazarlık yapıp işi 12-13'e kapatılmalıydı bence. Zira bu oyuncu çok büyük bir aksilik olmazsa bu sene sonunda Avrupa Şampiyonası oynayacaktır. Alman milli takımındaki yerini garanti oluşunu ve orada coşacağını hesap ederek verim alınamadığı takdirde bu parayı 4 yıllık bir sözleşmenin de gücüyle rahatlıkla çıkarabilirdiniz gibi ama yine de bu bir risktir.

Velhasıl muhabirleri, onları bunları sallamayın siz. Ben salladım çok kötü oldum buradaki almanlarla.. Gel de puştlara şimdi anlat durumu. (başından bu yana olmaz bu iş olmaz olmaz diye beynimi yediler..) Biz de bekleştik aha bitti haberi geliyor aha geliyo diye tüm Galatasaraylılarla.

Benim artık nasıl bir şeyse hala umudum var. Bir arıza çıkardı yönetim masaya oturdu. Şimdi Poldi bir arıza daha çıkarırsa 10'a da indirir bu rakamı.! Umut fakirin ekm..

1 yorum:

Gunner dedi ki...

ya hocam şu görüştüğün oyuncuyu borsaya bildirme olayı çok saçma değil mi?Bildirilince transfer bitti deniyor halbuki daha görüşmeler yeni başlamış oluyor,olmayınca da büyük hayalkırıklığı oluyor.Böyle transfer olmaz bence.Podolski Gs'nin bu sezon bildirip de alamadığı 5. oyuncu ama inşallah işler değişir de olur bu transfer