11 Ocak 2012

Pele kırmızı görürse!



" Maç sırasında hakem Guillermo "Chato" Velazquez gol olmayan bir pozisyonda golü verdi. Bu bir dostluk maçı olabilirdi ama her iki takım da maç için ciddi bir mücadele içindeydi ve haksız muameleye tabi olduğumuz düşüncesi bizi öfkelendirmeye yetiyordu. Takım arkadaşım Lima, Chato'nun kararına itiraz etmeye gitti.Hakem biraz garip bir karakterdeymiş ki az sonra Lima'yı fiziksel olarak tehtit etmeye başladı ve sonunda onu sahadan attı. Büyük bir haksızlıktı.Ben de çok kızdım.Chato'ya yaklaşıp Lima'nın bıraktığı yerden tartışmayı sürdürdüm. Bu kez de beni sahadan attı.

Asıl şoku yaşayan ben miydim, yoksa kalabalık mı ben emin değilim.Hakem herkesi sahadan atabilir, ama herhalde bu, herkesin izlemeye geldiği kişi olmamalıydı. Tabii stadyum çılgına döndü.Taraftarlar, yastıklar, kağıtlar ve ellerine geçirdikleri diğer çerçöpü fırlatıp atmaya başladı.Takımların saha kenarında oturduğu yer çevresinde kaos yaşanıyordu.Düzinelerce görevli ve polis ellerinde coplarla Chato'yu korumak için sahaya indi.Stadyum Chato'nun tutumunun hesabının sorulmasını istiyordu. Kalabalık "pele " "pele"diye slogan atıyordu.Beni görmek için para ödemişlerdi ve hakemin günlerini mahvetmesini istemiyorlardı. Bunun tek çözümü Chato'nun kendisinin beklenmedik bir şekilde saha dışına çıkarılmasıydı. Hakemin gönderilmesiyle sahaya geri geldim.Tabii bu karardan hakem Chato dışında herkes memnundu"

Hiç yorum yok: