14 Ocak 2012

Taşın taşın nereye kadar ?



la bıktım yeminle..

Dört ay olmuş ülkeye geleli, ev taşıyorum yine. Ha buraya geldiğimde bu belliydi ama artık bıkmışım taşınmaların her türlüsünden.. Sevgili de geliyor, yaşam da biraz başkalaşacak.. Umuyorum ki güzelleşecek ama benim taşınmaya tahammülüm kalmadı. Göçe göçe ilerliyorum ve artık gerçekten bir dur demek istiyorum. İki mahalle öteye gidiyorum ama çilesi büyük arkadaş..

Neyse ki bu sefer şehir değil mahalle değiştiriyorum ama dedim ya ona bile tahammülüm kalmadı desem yeridir..Kaçıncı evim kaçıncı göçüş bu bilemedim ama sanırım ve maalasef son değil. Minumum bir yıl aynı yerde kalma dileğiyle hayırlı olsun diyorum kendime..

3 yorum:

Abelardo dedi ki...

Hayırlı olsun borges

Borges dedi ki...

Eyw Abelardo.

M.Cagdas dedi ki...

Gule gule otur. Benim de Kanada'dan Turkiye donme dusuncesi var ama bi taraflarim yemiyor :) Sen yaptin ne guzel.