4 Kasım 2012

Maria da imzaladı!


Şuraya iki resmini koyduk, Münih'ten Louisa Models hemen kadrosuna katıvermiş.

Aslında hikaye Maria'nın Martinez'in parasına bağımlı bir hayat sürmek istememsiyle başlamış. Neler yapabilir ki? Au Pair zor iş, almancası kıt.  Bir kadın 1.79 boya sahip olup 89-61-90 ölçüleri de varsa haliyle modellik...

Böylece Louisa Models hemen kapıvermiş.. "Biz sizi Borges Blog'da gördük, çok beğendik bizimle çalışır mısınız " demiş sözde..

Beğenilmeyecek gibi midir ki?


3 yorum:

B dedi ki...

hocam bazen burayı okurken kadınları, yorumları vs. biraz lümpen buluyorum afedersiniz. ama şu kadın o kadar güzel ki bakınca içim açılıyor, manzara gibi, doğa olayı gibi. tek bir andan ibaret yaşam yazınız düşündürttü, epey düşündürttü hatta. çok beğendim. umarım sizi salıncakta sallama anını bekleyen biri vardır veya olacaktır. öylesi de çok güzeldir hani... uzun zamandır okuyorum, yazmak istedim kusura bakmayınız. stoperlerin toplu oyuna daha çok dahil olması, ileri daha çok çıkmasından bahseden yazınız gibi oyunun teorisine ve biraz daha taktik kısmına dair yazılarınıza bayılıyorum özellikle. saygılar sunuyorum...

Borges dedi ki...

Pitbull: Doğru bir değerlendirme her şeyden önce. Ama ben buyum. Bazen böyle güzellik gördüm mü çarpılırım "ohhh beaa" derim. Bu kadar basit, lümpen ya da adı her neyse. ama bazen de çok başka.

Burada ben isterim ki beni yansıtsın. Bak çok güzel, çok içerikli ve çok başka bir şey yaratmak değil, beni.. Ve ben maalasef her anında, her saniyesinde öyle güzel bir adam da değilim.

İşin teorisi, yeni bakış açıları keşfetmek çok güzel ama eskisi kadar vaktim yok. Bazen sadece şu güzel analizi çevireyim diyorum ama ona da vaktim yok ve haliyle biraz da vakit almayan eğlenceli postlara yoğunlaşıyoruz ama hayat bu, amacımız buraya daha çok yazacağımız şekilde bir hayat kurgulamak;)

Jules dedi ki...

Aynı konuyu ben de düşündüm ama metinlerde lümpenliğe dair ya da aşırıya kaçacak veya kişileri rahatsız edecek ifadeler hiçbir zaman olmuyor. Zaten fotoğraflar da bakıp beğenmemiz için çekilmiş gibi, bu noktada Borges sadece elçilik ve tercümanlık etmiş oluyor. Yazın arkadaşlar, yazın ki okunsun.