10 Haziran 2014

Maç İzleyen Futbola İlgisiz Sevgili


Yaşam size tahmin ettiğinizden çok daha az vakit sunuyor. Hele ki benim gibi sevgili ile farklı saatlerde çalışıyorsanız Dünya Kupası boyunca futbola ilgili olsun ya da olmasın pek çok maçı beraber izlemek zorunda kalabilrsiniz. Buradan da sevgililere Bild'in derlediği biraz da benim eklediğim bazı KURULMAMASI gereken cümleleri sıralamak isterim. Normal koşullarda çevremde futbol bilgisine hayran olduğum pek çok kadın olsa da ilgisiz kalabalık için bunları yazalım..

Hizmet dediğin budur..


-Ben Robben'i Bayern'de oynuyor sanıyordum, öyle dememiş miydin?

-Bu maç çok mu önemli? (Arkasından gelecek olanı biliyoruz çünkü)

-Aaa bunun formaları çok güzel. Ben Kamerun taraftarıyım bundan sonra (Çarşıdan domates mi beğeniyorsun)

-Bir maç kaç dakika sürüyor? (Gugılı aç bak.. öğren, ezberle artık)

-Bu kim? Çok yakışıklıymış.. (Fashion TV'yi açıp ben sorsam sonu iyi bitmiyor ama)

-Hangisi Arjantin.. Sarılar mı Maviler mi? (BU seviyedeysen bilmesen de olur, bilsen ne değişecek? sorma!)

-Alt tarafı futbol... (Sakın sakın! Sakın..)

-Bir de bunun için milyonlarca euro alıyor.. (sana ne? Sen mi veriyorsun parasını?)

-Maça daha 20 dakika var. O zaman kadar başka bir şey izlesek? (Maçtan daha önemlidir o öncesindeki 20 dakika)

-Maradona oynuyor mu hala Arjantin'de ? (Buna da şükür aslında.. tanımayanı var sonuçta)

-Şimdi bunun rövanşı olacak mı? (Bilgili bilgisiz..)

-aaa gördün mü? Tükürdü! (O an çok daha başka önemli bir şey oluyor diye düşünüp içinde yaşa tükürüğü)

-Ben saydım 21 kişi.. (Sayma!)

-Diğer maçta berabere olunca bitmişti burada niye bitmedi? (Ya öğren adamadakıllı ya da hiç bulaşma)

-Niye gol değil, geçti top çizgiyi.. (Ofsayt meselesi.. )

-Oleyyyy gol olduuuuu goooooooool  (İlgilenmiyorsun, taraftarı değilsin ama illa ki ilgilendiğini görsel olarak kanıtlamak için bu sahtekarlığa gerek yok..)

Hiç yorum yok: