5 Ocak 2008

Sizi ben bir yerlerden seviyor muyum ?


- hey heyyyyyyyyyy durun lütfen.!

- buyrun efendim, durdum:)
.
-acaba diyorum, sizi ben bir yerlerden seviyor muyum ?

-sanmiyorum.

- bu bakis, asalet, eller ki uzun,ince, kémikli.. her türlü kabaliga karsi yine de inadina bir gülümseme, asalet.. mümkün degil olamaz, mutlaka ki sizi bir yerlerden seviyorumdur ben.

-karistirdiniz galiba, yine de tesekkürler.

-misal gecen ocak ayinda gözüme carpmis, carpilmis filan olmayayim size ben sakin ?

-olamaz, evliyim ben.

-o yüzden de unutmak zorunda kalmis..

-neyi degistirir ki, hala evliyim ve bir baskasini seviyorum

-ve bu yüzden de yine unutacak olmayayim ..?

- siz kendinizi kandiriyorsunuz, bu sekilde mutluluga, sevgiye erisemezsiniz, lütfen uyanin bayim. aldatmayin kendinizi.

-param yok madam. gücüm de yok.. saflik da yok.. sevgi cok zor ve zahmetli bir is, en kötüsü de artik birisini yeniden sevebilecek konumda degilim. Aldanmisliktan gelen mutluluk tek gecim kaynagim.ucuzdur bir kere.. insanin kendisini kral sanmasi, kral olmaktan cok daha kolaydir. kisa süreligine dahi olsa inanabilseydim kraldim simdi ben.. yapabilirdim, az kalmisti, sizi bir yerlerden sevebilirdim kesinlikle..

-...

Hiç yorum yok: