12 Şubat 2008

" Diego ist ein Schwalbenkönig"



Schwalbe, kendisini faul olmadigi halde yere birakma, hakemi kandirmaya yönelik yere düsme eylemi icin kullanilan bir terim. Van Bommel'a göre bu isin krali Bremenli Diego. Diego, Bundesligada en cok faul yapilan oyuncu. Bommel amca, eger ben de her "dokunusta" kendimi yere atsam bu rekora sahip olurdum diyor.. Diego daha cok "scwalbenkönig" diyor.. Bu yorum karsisinda ortaligi iyiden iyiye kizistirmak isteyen Bild solugu Diego'nun yaninda aliyor, oun cevabi da su:

"böyle bir tartismanin icinde olmak istemiyorum, yorum yok".

Velakin yorum daha cok sessizligi ve olgunlugu ile taninan Bremen teknik adamindan geliyor.. Thomas Schaaf, Van Bommel'in daha cok baskasindan ziyade kendisine bakip bir degerlendirme yapmasi gerektigini belirtiyor. Bayern macinda Bayernin beraberlik golü öncesi Jensen'in üzerine tehtitvari bir sekilde gidip ortaligi provake eden bir insanin fazla konusmamasi gerektigini soyluyor ki sonuna kadar haklidir da... Mac boyunca hakli veya haksiz olsun sürekli konusup durdu, hakem olsaydim ne geveze adamsin sen der basardim sariyi.. Kucuk Hakan geldi aklima.. O da beni ifrit ederdi.. Ki sert adamdir van Bommel, sert oynar bu oyunu velakin Diego'ya da haksizlik etmis..

Hiç yorum yok: