27 Nisan 2008

Lincoln Derbide Yok.!




Okkali bi küfür salladim sabah sabah.. Tüm günümü rezil etti bu haber. Beni dahi "lincoln" konusunda cileden cikardi. bu nedir aciklamasi cok da olmayan bir durum. Citkirildim olmasi, sürekli sakatlanmasi..

Galatasaray'a gelmeden önceki sezon 34 bundesliga macinin 23'ünde oynamis. Oynamadigi on macin besi kirmizi karttan.. 23.haftada schneider ile olan muhabbetinden bes mac ceza aldi.. Bunun disindaki sekizinci haftada bes maclik sakatlik söz konusu. Ondan önceki sezon da 34 macin 29'unda forma giymis ligde. Hepsi bu..

Derbilerin buyuk bir kismini sakatlik nedeni ile kacirdi.. Bir mac abuk subuk bir disiplin cezasi nedeniyle kosede kaldi.. Diger mac Volkan Ile olan munasabetinden oynayamadi.. Trabzon macinda frikik'i düdk calmadan öncede kullandigi icin cezali duruma düstü. Simdi de sakat. Bir sey olacak, sakatlik, kirmizi kart, sari kart cezalisi olma durumu. Adam ne varsa yasadi bu sene..
Son antrenmanda nasil sakatlanir bir adam ?

Dün Derbinin güzelliginden, sonucu ne olursa olsun öncesinde insana yasattigi havasindan bahsediyordum. Eh, boyle tutkulu olan bir durumun her zaman diger tarafa dogru kayma riski de mevcuttur. Böyle kahroldugumu hatirlamiyorum, maca bile zor gidecegim, o derece..

Hiç yorum yok: