26 Mart 2010

Robben Robben Robben.!



O degil de Flying Dutchman'in postundan sonra onu her gol sonrasi o sekilde sevinirken deli gibi gülüyorum ve yanimdakiler bunu bir türlü anlamiyor. Bu arada gol burada tam olarak kendisini gösteremiyor, Robben topu kendi kalecisinden alip bir tam sahayi gecerek golünü atiyor, muazzam bir gol idi..

Dortmund teknik adami Klopp 24 Milyon Euro'ya Robben'i ben asla almazdim diyordu Schalke derbisi öncesi. Keza ben de bu kadar sakatlik yasamis bir oyuncunun transferinin ne kadar dogru oldugunu soruyordum yetkililere.. Su kesin ki sakatlanmayarak beni, attigi goller ve gösterdigi performans sonrasi kazandirdigi paralar sonrasi da Klopp'u haksiz cikartmistir bu yetenek..

Bugün Robben özellikle Bayern'in yakaladigi galibiyet serisinin ardindan düsüse gectigi cok önemli dönemecte attigi muazzam gollerle Sampiyonlar Liginde Ceyrek Finalde olmasina, DFB kupasi yari final macinda kaleciden aldigi topu 111.dakikada fizik mücadelesi ile kendisine Bundesligada ayri bir yer edinmis Magath'in calistirdigi Schalke karsisinda yaklasik 60 metre depar sonrasi attigi golün takimini finale tasimasindan tutun da herkesin yerlerde süründügü bir noktada attigi gollerle Sampiyonluk yarisinda ekstradan 7 puan daha kazandirmasiyla bonservisine verilen parayi daha bugünden cikarmis oyuncu konumuna gelmistir.

Daha da önemlisi Ribery onun yoklugunda kendisini Bayern'in disinda ancak Real Madrid-Barcelona seviyesinde oynamasi gereken oyuncu olarak görür iken bugün Bayern Münih ile 5 yillik bir kontrat yapmak icin yanip tutusuyor.. Zira en az kendisi kadar yetenegi bu klup manavdan domates alir gibi 24 milyon euro ödeyip alabiliyor gercegi var. ki böyle gücünüz var ise iste bu yüzden de Sampiyonlar Ligi Ceyrek finali görürsünüz ve ayni zamanda da ne kadar kötü baslarsaniz baslayin Sampiyonluk yarisinda her daim zirvede tutunursunuz..

Van Bommel bir kac hafta öncesi Robben'in golleri siralamasi sonrasi "henüz daha o yüzde elli ile oynuyor, yakinda beni daha iyi anlayacaksiniz" der iken ne demek istedigini sanirim bugün herkes anliyor.

Sonuc itibari ile Bayern Münih hemen herkesin favori gösterdigi Manchester United karsisinda bir tarafinda Ribery digerinde Robben oldugu sürece bu dünyada degil Man U'ya her takima sürpriz yapabilecek konumdadir.

ve son olarak Messi haric Robben'i kimseyle degismezdim Bayern'in yerinde olsaydim.. O kenari o sekilde kullanacak bugün dünyada bir ya da bilemedin iki futbolcu vardir. Bunlardan birisidir Arjen Robben..

4 yorum:

oumar dedi ki...

gerçek
Flying Dutchman "arjen robben" dir. dakika olmuş 112, adamın yaptığı slaloma bak.


müthişti.

Burak Beşinci dedi ki...

Robben'i ilk kez Beşiktaş ile oynanan hazırlık maçında(Psv) izlemiştim (şimdi düşünüyorum da ulan amma futbol hastasıymışım Galatasaray'lısın Beşiktaş'ın hazırlık maçını bile izliyorsun)Rahmetli Vedat Okyar'dı sanırım yorumcu öve öve bitirememişti Robben'i, o maçta sol forvet oynamıştı ve Beşiktaş sağ kanatını doğal olarakta perişan etmişti.

Ve şimdi şunu düşünüyorum Ribery eyvallah büyük oyuncu ancak sanki Robben daha büyük oyuncu gibi.

Ronaldinho'nun Barca'da azıtmış olduğu dönemlerde bile Messi'nin 'ben daha iyiyim' oyunu vardı ve daha iyi olduğu belgelendi kısa süre içinde bu da böyle birşey işte.

Erdem Karakuş dedi ki...

Kezman bugüne kadar ne kazandıysa, yarısını Robben'e vermesi lazım.

mondo trasho dedi ki...

"salak real!"
arı, saf ve iki kelimeyle her şeyi anlatan bir söz olur herhalde bu.