1 Kasım 2011

"Dedeme sözüm vardı "




Bu da benden.. Bizim gibi. annesi ve babası yerine dedesi ve ninesi tarafından büyütülmüşgillerden.

Köln'de doğdu ve orada büyüdü Gökhan.. TRT Spor'da program yaptığımız zaman onun röportajını yayımladık. Neden Türkiye milli takımın seçtin sorusuna bana göre verilebielcek en güzel cevabı verdi:

"Çünkü bu ölüm döşeğinde yatan dedemin benden son isteğiydi. Onu mutlu etmek için.."

Gökhan'ın sol kolunun altında dövme var ve orada da yazan şudur: Sabri.. Dedesinin ismi!

Hep şey derdim ben.. Bu dünyada kimse benim dedemi sevdiğim kadar çok bir başkası dedesini sevemez! Bilmiyorum ama yanılıyor olabilirim sanırım. Dedesi vefat ettiğinde Gökhan daha 12 yaşındaymış. O gün bugündür onun peşinde bir bakıma..

Hem K'lautern performansı hem de bu tavrıyla ona olan bakışım fazlasıyla değişti. Gurbetçilerden Nuri'nin yeri bende ayrıdır Mesut'un olduğu gibi ama her ikisinin de tahtını sallayabilir..

Samsundaki mezarlıpa gidip dedesini ziyaret eden bu adam koluna dedesinin ismini dövme yaptırmış, var mı daha ötesi ?

Hiç yorum yok: