8 Aralık 2012

Kitaplar


Hikmet Karaman gönderdi bana bu resmi.. Hikayesi şöyle..

Röportaj esnasında Saftig konusunda bir ayrıntıyı paylaşmak için kitabımı çıkardım çantamdan.. O da hemen kitabıma saldırdı. Parasını vereyim, bize ver Orhan dedi. Hocam para almam ama hediye ederim dedim. Olmaz dedi.. Israr ettim, olmaz dedi. Dedim bak hocam Almanya'dan getiriyorum ben bunları, mümkün değil bulamazsın dedim.. Parasını vereyim dedi, hayır dedim. 

Anlaşamadık ama bulamazsınız diye de zorladım.

Bulurum dedi..

Bulmuş, bir de ispatı olarak fotoğrafını yollamış. 

Bu da bir anı. Benden de bir şey aldı, öyle gitti yoluna. Dolayısıyla ilerleyen zamanda çok daha başka olacak, inanıyorum.

Bu arada iki güzel teknik direktörle röportajı ayarladım. Çarşamba ve doğum günüm olan Pazar günü  iki röportaj.. Oldukça güzel olacak, bekleyin, takipte olun..

Hiç yorum yok: