8 Aralık 2012

Weidenfeller meselesi!


Weidenfeller inanılmaz kurtarışlar yaptı son dönemde. Ve Zieler'in çöktüğü, Wiese'nin ikinci kaleci konumuna düştüğü bu durumda Neuer'in arkasından Adler ile beraber Weidenfeller milli takıma seçilmesi gerekiyor. 

Lakin olmaz.. Bence Löw seçmeyecek ama baskı günden güne büyüyor. 

Neden almayacak derseniz eğer..  Sizi eski bir posta gönderiyorum.

Weidenfeller?

Löw bu beyanatları unutmaz ve Neuer olduğu sürece ikinci kaleci baskısı da çok büyük olmaz.. Lakin kesinlikle seçilmeyi hak ediyor, bu çok başka.

1 yorum:

delorean dedi ki...

Weidenfeller son yaklaşık 5 senedir iyi performans gösteriyor.Ondan önce umutsuzdum ve beğenmezdim ama kendisini çok geliştirdi.Takdir ediyorum.Dortmund'un çok maçını kurtarmıştır şu son 2 senede.

Ama Löw milli takıma almayacak orası belli.O açıklamalar talihsizdi tabi ama Löw için de bahane aslında.Weidenfeller hakediyordu bu olayların öncesinde de.Löw'ün Dortmundlulara karşı güvensizliğini anlamıyorum zaten.Hummels bile zar zor yerleşti 11e.Schmelzer hakkında eleştirilerde bulundu gereksiz yere sonra özür diledi.Löw de ilginç