16 Ekim 2013

Aubameyang



(Sportbild'e verdiği röportajdan alıntı)

-Fransa ile Almanya arasında en önemli fark nedir?

Burada tempo çok yüksek. İlk günden itibaren fark ediyorsunuz bunu. Toplu ya da topsuz fark etmiyor sürekli koşmak durumundayız ve burada geriye çok daha fazla yardım etmek zorundayız, antrenör böyle istiyor. Pres, “gegenpressing”, “umschaltspiel” v.s.  Bunları burada öğrendim ben..

-Başka..

Bad Ragaz’da yaptığımız sezon önü hazırlık. Ömrü hayatım boyunca daha sert antreman görmedim, çok sertti.  Benim için alışılmadık sertlikteydi.

-Sizin de hızınız buradakiler için alışılmadık düzeyde.. En son hız bu mudur?

Henüz limitimin sonunda değilim. Kendi vücudumu iyi tanıyorum ve daha hızlı olabilirim.

-Şu ana kadar hangi takım arkadaşınız sizi etkiledi?

İnanılmaz, hepsi çok iyi. Marco Reus mesela.. O bir fenomen! Topla çok çok iyi! İlkay Gündoğan inanılmaz iyi bir oyuncu ve bu dünya üzerinde artık onun  kimseden korkmasına gerek yok..  Schmelzer çizgide maç boyunca bir ileri bir geri gidip geliyor ve daha böyle sabaha kadar size anlatabilirim..

Rüya 11’i: Taffarel;Thuram, Nesta, Baresi, R.Carlos ; Viera;Zidane, C.Ronaldo; Maradona, Ronaldo, Pele

Hiç yorum yok: