17 Kasım 2013

Rumeli Kavağı


Murat Fevzi Tanırlı geldi ve beni kendi dünyasındaki bir güzelliğe götürdü. Gülen adam derdim hep ben ona ama fark ettim ki bu manzarası güzel muhteşem mekâna gelir, saatlerce otururmuş. Hüzünleniyor ya da keyif çatıyor değil ama dışarıya karşı bu kadar pozitif bir tutum sergilemenin belki de bir başka yolunu keşfetmiş gibi. Bu mekân ve kendi içerisinde geçirdiği zamanlar onun için olmazsa olmaz bir ihtiyaç. İçeride bir yerde olabildiğince duygusal ve kırılgan yapısı var. Sürekli neşeli bir ruh haline sahip olmak için burada atıyor bütün kirlilerini dışarıya. Burada kızıyor, küsüyor, bağırıyor, çağırıyor, isyan ediyor ve öyle çıkıyor ki dışarıya sanırsın bu adam şöyle hakikatli bir kahkaha atmak için gelmiş dünyaya. Hülasa; öyle güzel bir yer ve böyle keyifli bir insanla çok hoş bir gün.. Ve evet, bu sefer Uğur Meleke'siz oldu görüşme. Çatlattık onu yaban ellerde..

Hiç yorum yok: