7 Aralık 2013

Leonard Kweuke!


Tam zamanını bilmiyorum ama 4-5 yıl önce Kweuke henüz 21 yaşında olduğu vakit Eintracht Frankfurt'a transfer olmuştu. Amanitidis'in uzun sürelli sakatlığı sonrası Frankfurt bu oyuncuyu kiraladı Slovakya Ligi'nden..  Bundesliganın en çok forma giyen oyuncusu olan Frankfurt yönetimindeki Körbel'e  onu tavsiye eden ise onun oradaki takımının teknik direktörü Werner Lorant idi.  Bir adam kendi takımının en iyi oyuncusunu neden başka takıma pazarlamak ister onu ben çözemedim. Gazetelere tam sayfa manşet olmuş demeci ise dönemin Stuttgart ve Wolfsburg'un formda golcülerine atıfta bulunacak şeklindeydi..

W.Lorant: "Kweuke ligi sallayacaktır, Gomez ve Grafite'den daha iyi"

Ve ne yazık ki Frankfurt 6 aylık kiralık dönemin ardından oyuncunun satışına onay vermedi. Kweuke sonra Energie Cottbus'a gitti yine kiralık.. Bu sefer de sakatlıklar sonrası performans gösteremedi. Lakin daha da ilginç olan ayrıntı ise faulleri..

Kweuke karşı karşıya kaldığı pozisyonlarda üç kez karşısındaki kaleciyi hastaneye yollamış bir adam. Dahası bu sene Mayıs ayında şu yukarıdaki fotoğrafın devamında gelişen faul sonrası 12 maçlık ceza aldı ki bir ihtimal transferine de sebebiyet vermiş olabilir. Daha kötü bir  fotoğrafı vardı ama onu almadım ben buraya... İran'dan Slobakya'ya.. 

Ordan Almanya'ya ve nihayetinde Rize'ye uzanan garip bir yolculuk..

Hiç yorum yok: