5 Mayıs 2008



Yigit Özgür..

(birosh'a tesekkürler )

5 yorum:

Mustafa dedi ki...

Tam hatırlamıyorum ama Yiğit Özgür'ün son dönem Penguen işlerinden olsa gerek. Öyle değilse zaten Uykusuz için çizdiklerindendir.

Borges dedi ki...

Sevgili Spagetti ben de o kadarini tahmin ettim ama daha fazlasi ve kesin olani gerek.. Gerci bes on kisinin okudugu yerde cok da sorun olmasa gerek ama yine de.. ve elebtte yine de tesekkürler.)

Adsız dedi ki...

birde buraya buyrun efendim;

yiğit özgür

http://www.aksamcayi.com/yigitozgur/index.php?id=959

Adsız dedi ki...

borges'e teşekkürler
sürekli elimin altında bulunan güzel bir futbol blogdur burası. alman ligine antipatimi sempatiye borges sayesinde çevirmişimdir.
vermiş olduğum yiğit özgür linkindeki sayfada bulunan bin küsür karikatür arasında buldum o karikatürü. benim için zor değil zevkli bir araştırma oldu. sadece buraya bir katkım olsun istedim ve elimden geleni yaptım.

Borges dedi ki...

Tesekkürler.. Ince dusunup begenini dile getirdigin icin. Ben de sik sik tesekkür ediyorum cokca zaman.. Elbette basta Aceto Balsamico'ya, Flying Dutchmann'a.. Kale Arkasi'na.. Tardini Büfe'deki Parma Maniac'a.. Hani yazar olmaktan ziyade bir bütünün ufak bir parcasi olmak ya da okur olarak bana sunduklarindan dolayi.. Günümün bir bölümüne keyif kattiklari icin..