17 Nisan 2009

Hiddink.!!



Normal bir teknik adam sakatlik veya kirmizi kartlar olmadigi takdirde ilk yari oyuncu degistirmez, Hiddink degistirir.

Normal bir teknik adam ikinci yari oyuna soktugu adami istedigini yapmadigi icin ikinci yari yine oyundan almaz, Hiddink alir.

Normal bir teknik adam Güney Kore gibi bir ülkeye her gün futbol ögretip dünya kupasinda yari final oynatamaz. Hiddink oynatir.

Biraz anormallik var gibi ?

-Normalde her insan önce futbolcu olur sonra teknik adam. Ben bunun tam tersini yaptim, belki bu yüzden ben biraz baska..

Belki de.!

5 yorum:

stalker dedi ki...

chelseayi sevmem ama hiddinkin kupayı almasını isterim. g kore, psv, avustralya ve rusyayı potansiyel gücüne ve ötesine taşıdı ki bir teknik direktörden beklenen tam da budur. özellikle avustralyanın 2006da elenmesine çok üzülmüştüm. ersun yanalın gençlerbirliğine benziyorlardı, hentbol takımı gibi herkes her işi yapıyordu, toplu hücum toplu savunma filan.. tabii diğerlerine oynattığı futbolu es geçmemeli. abromoviçin yerinde olsam bu adamı kandırmak için her şeyi yapardım.

Borges dedi ki...

"chelsea'yi sevmem ama Hiddinkin kupayi almasini isterim"

ben de böyle düsünüyorum ola ki barcayi elerse tabi..

Malvinas dedi ki...

Normal bir teknik adam(bkz, Ranieri, Mourinho, Grant, Scolari) Chelsea'ya Anfield'de 3 gol attıramaz, Hiddink attırır. Normal bir teknik adam Chelsea'ya Stamford Bridge'de 4 gol yedirmez, Hiddink yedirir. :)

http://malvinas1.blogspot.com/2009/04/hiddink-sagolsun.html

arif dedi ki...

hiddink'in en büyük basarısı gecen mehmet demirkol'un da anlattığı gibi g.kore 2002 dünya kupasında koreli futbolcular en yaslı orta yaslı ve gencler olmak üzere 3 ayrı bölüme ayrılmıslar ve kamp dönemi bu sekilde sürerken hiddink tüm bu uygulamaları kaldırdıktan sonra takımın basarıyı yakaladığı söyleniyor hiddink'in bir de en önemli özelliği ya yıldız olamamıs ya da o potansiyel varken yası geçkin oyuncuları o potansiyele ulastırmak..

Thobhotho Blog dedi ki...

hiddink leave chelsea ya?
http://pernik-dunia.blogspot.com/
blog walking