12 Nisan 2009

Luciana Salazar.!



Luciana Salazar.. Messi'nin sevgilisi olmasi nedeniyle ilgi alani olmustur yoksa blog hala futbol blogu arkadaslar.. Ve fakat bazen gece uyuyamadigim zamanlar da Messi-Salazar ikilisinin Akhisar Cay Bahcesinde oturup birbirlerine sevgi dolu sözcüklerle yakinlastiklarini düsünüyorum.. Salazar'in Messi'ye sen ünlü bir futbolcu olmasaydin da ben seni yine severdim fidan boylum dedigini filan.. Messi'nin yanina yaklasan garsona "olm iki cay kap gel yengenle bize" dedikten sonra gözlerini Salazar'a diktigini ve "biliyorum sevgilim" dedigini filan..

Bir kac fotolari var ki buraya koyamadik.. Yani nasil desek, pek de uyumlu bir cift degiller gibi.. Julia Roberts- Lyle Lovett'dan beri gördügüm en birbirine yakismayan ikili olmuslardir..



... hala moralimi bozabiliyor bu gecip giden iliski, o denli sarsici etkisi varmis ergenlik cagimiza.

7 yorum:

extensor dedi ki...

Psikolojide algıda organizasyon mu ne deniyordu şuna, senin yüzünden bende çok olmaya başladı Borger :)
Sen 'Ve fakat' yazdıkça dikkat ediyorum 'bununla beraber' diye bağlayacağım sözleri 'Ve fakat' diye devam ettirmeye başladım...

Ve sonra kendin ol olum diyip sil tekrar yaz...
:) Konuyla ilgili değil ama şu Ve fakatlar sana yakışıyor be hocam... :D

Borges dedi ki...

extensor: Senin algin baska, sunu cok iyi görüyorum. Yazimda cok göze batmaz diyordum ama konustugum gibi yazar iken(bunu abartiyorum bazen ben ) bu da göze carpmis, ilginc.

Eyw ;)

Alfredo dedi ki...

http://petitinyeri.blogspot.com/2009/04/sen-asksn-arkadas.html

Messi'nin sevgilisi budur.Salazar falan hikayee.Şahsen ben Messi'nin içinde olduğum için ordan biliyorum bu kadar şeyi :D

sarunas jasikevicius dedi ki...

naptın abi?
moralim bozuldu.

Borges dedi ki...

Alfredo: Benim bildigim bu, senin bilgin daha "uyumlu". Cok da fazla bilgim yok, bir kac kez gözüme ilistiginden buraya tasidim artik.. uzunca bir süre inanmak istemedik de..

Sarunas jasikevicius: Ayanen öyle ;)

Her seye ragmen güzel bir pazar günü arkadaslar;)

varol döken dedi ki...

aşkın kendisi yalansa, etken ve edilgenlerinin yalan olmasında ne sakınca var:)

Borges dedi ki...

Bak cok dogru bir noktaya parmak bastiniz belki de sevgili Varol Döken.. Yani demem odur ki belki de en ala ask hikayesinden daha gercekcidir degil mi ?:)