21 Ocak 2011

Skibbe ve Stoper Sorunu.!



Yine sezona iyi giremedi ve Hannover karşısında kendi evinde 3-0 yenildi ki sürpriz değil. Hannover'den bana göre çok daha iyi bir takımı var ama öyle bir sorunla karşı karşıya ki.. O demese ben diyecektim " 24 yıllık antrenörlük hayatımda böyle bir şey yaşamadım" diyor ki haklıdır.

Takımın iki as stoperi sakat.. Onun iki yedeği var, onlar da sakat... Hannover'e karşı geçen hafta Amerikalı defansif orta sahadan stoper yaptı ve diğerini de ilk defa Bundesligada oynayan genç Kraus.. Böyle bir tandem ki yenilen gollerde hataları da net bir şekilde ortadadır.

Bitti mi ? Hayır. Bu zorunluluktan dolayı ilk defa bundesliga maçını oynayan Kraus da hafta içi gitti.. Bitti mi ? Yine hayır. Bu bölgeye kupa maçında denediği ve bana göre bu takımın oyun kurucusu ve can damarı olan Pirmin Schwegler de kart cezalısı.. Yunan sol beki koyarsın derseniz o da sakat..

Defansın performansını belirleyen uyum ve birliktelik ancak zamanla olagelen bir durumdur ki bunu en iyi Magath bilir. Skibbe'nin şu durumda geri dörtlüsünün üçü öyle isimler olacak ki ilk defa bir arada oynamış olanından tutun da ilk defa stoper oynayanına kadar..

Chris (süper adamdır) Russ, Maik Franz, Vasoski, Kraus,Schwegler, Tzavellas yok.. Haliyle yarın Hamburg karşısında muhteşem ötesi bir hamle yapmazsa galibiyet şansı da yok arkadaş.. Yaz Hamburg'a galibiyeti.

Hiç yorum yok: