3 Nisan 2012

Tanburacı ve İnadı!



Şimdi sürekli olarak Terim'e saldırıyor ki yadırgamıyorum kesinlikle. Zamanında küfürleştiği bir adama ya da daha doğru bir ifade ile kendisine küfür eden bir futbol adamına "futbol yorumcusu" adı altında objektif olacak değil ya.. Lakin bunu öyle biçimde yapıyor ki insanoğlu deliriyor bazen.

Orduspor sonrası yazısı burada.Okuyalım önce bi..

Neden Sabri oyuna girdi, Terim korkak, Cuper cesur mu diye gidiyor. E abi birisi önde diğeri geride. Birisine bu sonuç üç puanı getiriyor diğerine getirmiyor. Sakın bu olmasın? İlkokul çocuğu dahi cevaplayabilir bu soruları. Skor olarak geride olan takımın hocasının oyuna forvet sokması diğerinin orta sahayı kalabalık tutması bitime iki hafta kala skor derdinde olmaları oldukça olağan bu nedir ki? Bundesliga, Premiere Lig'de her hafta yaşanıyor bunlar abi..

Ne olduğu belli. Terim GS'ın başından gidesiye kadar Terim'e sallayacak.. Ben bunu Hakan Şükür döneminde de yaşamıştım. Adamı ister sev ister sevme, Türkiye'nin en başarılı olmuş futbolcularının başında geliyor ama Osman Tanburacı'nın ne kini bitti ne yazısı ne eleştirisi.. Pek çoğu da temelsizdi.

Fatih Terim'i eleştirmek için kendisini zorlamasını ben anlıyorum. Bana birisi eleştiri sonrası küfür edecek.. Ki benim performans bu gibi durumlarda zirve yapar, hiç durmam sabah akşam.. Amma velakin yıllarca Hakan Şükür'ü neden eleştirdin ki? Hemen hemen aynı temelsiz absürd yaklaşımları.. bitmedi kini.. Bir ara tüm bu başarılara" şansı var" dedi.. "Takunyalı" dedi ama Yeni Şafak'ta yazıyor, Başbakan'ı ayrı bir seviyor vesselam.. Yaşı yeten ve bilen varsa çekinmesin. Terim'i anladık da Hakan Şükür ile problem neydi be abi?

Eskiden okurdum bu yazarları. Şimdi maç sonrası yazısı da okunmuyor eskisi gibi. Twitter'da tepkilere bakıyorum daha çok. Uğur Meleke hariç mutlaka okumalıyım dediğim spor yazarı kalmadı desem yeridir. Ama eskiden okurduk hele ki 96-2000 dönemi.. Her Terim başarısını görmezden gelen Hıncal Uluç, Rahmetli Yavuz Gökmen ve Turgay Renklikurt'u Her Hakan Şükür golleri sonrası da Osman Tanburacı'yı.. Bu dönem bu yazarlar için çok da iyi geçmedi, bahane kalmadı ama işte ısrar ve inatla bir kere ağızdan çıkmış olanın esiri olmuşçasına yazdılar, durdular.. Hey gidi hey.. En güzeli de Hıncal Uluç oldu. Delicesine eleştirdiği adam tarihi başarılar kazanınca "eleştiriler sonrası doğru yolu buldu o" diye bir savunma vardı ki.. oy anam oy.. Güzel günlerdi.. güzel..

5 yorum:

cengo dedi ki...

fatih terim o küfürde haklıymış :)

Celal Abbas dedi ki...

Hocam sen şimdi Osman Tamburacıyı ciddiye alıp yazı yazmışsın. Oda Kendini değerli hissedecek.

Ülkemiz insanının ben dahil EQ su duygusal zekası çok düşüktür. İşle aşkı başka duygularını hep birbirine karıştırır. Olaya Akıl mantık koyamayız. Olayalara taktiksel strajik bakamayız. Anlık ihtiyaç ve tepkilerimize göre bu ihtiyaçların derecesinin yüksekliğine göre anlık konsantre olup başarı sağlarız. sonrasında yeniden plansızlık düşük EQ hakimiyeti.

Dt dedi ki...

Olayı gayet iyi aktarmışsın. Osman Tanburacı'nın bu eleştirel yazılarının akla mantığa sığar yanı yok , kendisi de bunun hayli farkında zaten. Üstelik belirttiğin gibi zamanında eleştirdiği siyasi duruşu bile savunur konumda. O sebeple ben de artık yazarların çoğunu okumayı gereksiz buluyorum ve Uğur Meleke , Bülent Timurlenk ve Ali Ece ile yola devam ediyorum. Net , tertemiz.

shadowturk dedi ki...

birşeyi atlıyorsunuz bence.bu saydıklarınızın hepsi sanki gs yöneticisi gibi hatta onmların yapamayacakları lobi desteğini veriyorlar.kamuoyu oluşturuyorlar.bunu sadece gs tarftarları anlayamıyor.gs maçından sonra bile mutlaka feneri yazının içine katıp sallamayı ihmal etmiyorlar.

mre dedi ki...

En çok eskiden "bunları" okurduk kısmı ilgimi .ekti. Sahi ben de eskiden herkesi okurdum. Çoğu ıvır zıvırdı ama bir şey zannedip okurdum. Televizyon hepsinin üzerindeki cilayı aldı bence. Önce aslında çok da bir şey bilmediklerini atıp tuttuklarını anladım, sonra da aslında futboldan benim kadar -bile- anlamadıklarını. Üstüne bir de burası gibi blogları keşfedince iyice değersiz oldu yazıları. Artık bloglarda ne yazılmış diye önce buraları tarıyorum sonra bir kaç spor yorumcusunun yazılarını yetiyor da artıyor bile. Eski hamallıklarıma yanıyorum sadece :)