22 Kasım 2007

Forza Hrvatska.!



Telefon acmis gecenin bir vakti babam, maclari soruyor.. Sordugu maclara bakin..

Hoffenheim - Köln oha.! Yaz berabere. Bu mac oynanmaz her seyden önce. Deli gibi transfer yapip cok güclü bir kadro kuran Sap'in sahibi pardon köy takimi Hoffenheim, zengin ve güclü kadrosu, cosmus vaziyette Novakovic ve Daum ile her bakimdan galibiyete muhtac bizimkilerin takimi Köln.. Icimden Hoffenheim yener desem ve aslinda mac beraberlik koksa da bilinmez.. Daha dogrusu oynanmaz. Takmis bir kere 13'ü tutturcam diye. Ki, her hafta sabit bir sekilde 11'i bilir benim babam.. Sistem ile oynandigi vakit cok zor degil aslinda. Velakin bizim burada yasaklandigindan beri oynamiyoruz, bu yüzden ikinci bir is aramaya basladim;)

Frankfurt - Stutgart. Yuh.! Evinde süper güclü Frankfurt, son günlerde performansini arttirmis, Bayern'i dagitmis Stutgart.. Stutgart yener gibi de cok güclü bu Frankfurt evinde..

Onlari bosver, Hirvatlara oyna, deli orani vardir dedim.. Sen basima bela misin diyor?

Dedim ama, dedim de dinletemedim..

Bugün bana bu keyfi yasatan Mladen Petric, oturmus bir takimda üstelik Orta sahada oynasin, yillik ortalamasi 20 goldür, besi de frikikten.. Dortmund yerine Schalke olmaliymis yeri.

Neyse efendim, basa dönelim..

Forza Hrvatska.!

Hiç yorum yok: