30 Kasım 2007

Panionios Galatasaray Maci


Galatasaray maci ile ilgili yapilacak cok fazla yorum yok. Yanlis bir kadro secimi var hemen herkesin üzerinde mutabik oldugu. Kalli'yi anlamakta güclük cekiyoruz. Serkan Calik tek basina oynadigi zaman Sabah gazetesi yazari Levent Tüzemen'in de belirttigi gibi aga takilmis balik gibi cirpiniyor sahada. Serkan, cakili forvet degil, Tek basina kaldigi zaman "forvet" dahi diyemeyiz. Forvetsiz bir takim olusturmasini da mutlak galip gelmemiz gereken bir macta anlayamiyorum. Her sey bütün ciplakligi ile ortada iken neden boyle tuhaf secimleri oldugunu ben cözemiyorum. Linderoth'u sag bek yapip Hasas Sas'in verimli oldugu bölge haric her yerde oynatma denemesini ve pek cok seyi.. Umarim akli basina gelmistir demekten baska cikar yol yok..

Macin ilginc olan kismi lehimize olan hakem hatalaridir. Ofsayttan atilan gol hadi bir nevi de Penaltiya sevinemedim. Haksiz bir penalti ve akabinde kirmizi kart.iyi bir Galatasarayliyim ama yine de sevinemedim ve kendimi "Serkan Calik" in yerine koydum. Ne yapardim o durumda ? Onun ayagi takildi bu ekrandan net bir sekilde görülüyor, yoksa kaleci ile karsi karsiya kalmis ve oyuncudan siyrilmis iken hakemi aldatmak icin düsecegi efor yerine kaleye vurmayi tercih ederdi. Yine de fowler misali hakeme gidip "penalti degil" demesini isterdim. Bir futbolcu bunu yapmali midir ? Bence kesinlikle yapmalidir, final maci olsa da yapmalidir, yenik durumda olsaydik dahi yapmaliydi.. Yapmadi, kaldiracak konumda degil belki de.

Bir sonraki lig macina nasil bir kadro cikaracak merak icerisinde bekliyoruz..

Hiç yorum yok: