23 Ocak 2009

Marco Arnautovic.!



Eskiden bahis oynardim.. Ama saglam oynardik, büyük paralar yatirmazdik elbette ama büyük paralar kazandirdigi da olurdu .. Acaip keyif alirdim bu isten. Isin ucunda inanin bana para yoktur aslinda.. Izleyecegim maclari heyecanli kilmasi acisindan önemliydi.. Baska acidan cok baska ülkenin cok baska bir macini -buyuk takimlar degil- inanilmaz keyifli kilardi, Galatasaray macina yakin heyecan duydurturdu.. Bu yüzden sevdigim oyuncu sayisi cok fazla oldu birden.. Misal ben David Suazo'yu inanilmaz severim, Cagliaride iken kuponun son macinda 1-0 yenik durumda olan takimini iki gol atarak kurtarirken kazanilan paranin önemi yoktu ama Suazo'ya o an duyulan sevginin tarifi yoktur.. Keza Steven Defour.. Ya da onlarcasi. Bu gibi sayisiz oyuncu ile yakindan iliski kurulmasini saglardii ve fakat ucundaki paraya heves eden insanlari da maclari seyretmekten sogutur, keyfini de kacirtir, tehlikelidir.. Baska acidan Almanyadaki bahis oynatilan yerdeki kluplerin verdigi maclari dünyanin hicbir evinde, mekaninda bulamazsiniz.. Tüm Avrupa Ligi, yer yer brezilya ve Arjantin onun üzerinde televizyondan canli canli veriliyor.. Bahisin yasaklandigina degil ama bu gibi onlarca klubun kapatildigina cok üzüldüm, sükür ki Sop Cast ve benzeri yardimci gerecler cikti da cok istedigimiz oyuncularin maclarini seyredebilecegimiz yeni imkanlarimiz oldu ve fakat o televizyonun ve ayni zamanda adrenalinin, heyecanin sizde yarattigi duygu ile mac seyrettirmesi tarih oldu.. Simdi sikiliyorum büyük takim olmadigi vakit.. izleyemiyorum.. Ya da yenildigi yendigi vakit umrumda olmuyor, oysa ben Xerez takiminin ispanya ikinci liginde lider durumda iken on iki hafta neden yenildigini kafaya takmistim mesela.. Internet üzerinden her seyi arastirmaya calisiyorduk hatta..

bir bucuk yil önce twente macinda gördük bunu.. Unutmustum nerdeyse, Schalke ilgilenince hatirladim yeniden.. Aslinda Arnautovic gibi milyon oyuncu hafizaya almistik, pek cogu silinip gitti ve bir kismi da saglam yerlere geldiler..

Simdi bahis almanyada yasaklandi, türkler hemen her buyuk sehirde kacak minumum bir yer aciyorlar ama beni yine de sarmiyor, bir bucuk yildir uzagim da.. Bana o bahisin yarattigi adrenalinin seyrettirdigi maclardan kalan adamdir Arnautovic. Yaklasik 1.90 boyuyla ve inanilmaz teknik olmasi nedeniyle Ibrahimovic'e benzetilir idi Avusturyali yetenek.. 1989 dogumlu.. 13 macta 7 golü varmis. Saglam bir cikis yakalamis ve hatta Feyenord'un gecen sene bes milyon üzeri bir teklifini geri cevirmisler.. Isterim böyle "teknik" bir golcü almanyaya gelsin.. Schalke cabaliyor zira hocasi Twente'nin eski hocasi, tanidigi bir isme yöneliyorlar.. Unutmustuk, iyi oldu hatirladik..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Gercekten İnanilmaz iyi bir teknik ve hıza sahip sans eseri arkadsın tavsiyesi üzerine yabancı bir kanalda maçını ızlemıstım iyi bir fizik iyi sürat ve iyi bir tekniğe sahip cok iyi yerlere geleceğini umuyorum...