22 Ocak 2009

Ugurlu Nesneler.!



Ivica Olic

Bayern'in gözdesi.. Tahmin ettigimiz gibi Hoeness'un akilli hamlesi sonucu Bayerne geldi. Kaybeden sadece Hamburg takimidir bana göre.. Baska acidan Olic'un uguru esi Natalie'nin 2008 Avrupa Sampiyonasi öncesinde hediye ettigi bu tisört. Imdi, Olic'in iki seker cocugunun resmi olan bu tisörtü o bütün Avrupa Sampiyonasinda ve bugün önemli maclar öncesi formadan önce sirtina geciriyor.. Gerci Avrupa Sampiyonasinda kendisine belki sans getirmistir ama Hirvatistana pek yaramamistir, gücü sinirli sonucta bu sihirli seylerin.. Her mac öncesi giymiyorum diyor cunku fazla yikamadan dolayi cocuklarimin resmi soldu bu yüzden sadece önemli maclar öncesi formanin altina geciriveriyorum diyor ve inaniyor ona sans getirdigine..



Selim Teber

Selim'in vari yogu anlasildigi kadari ile kizi Melodi. 2,5 yasinda daha.. Iki uguru var ikisi de kizi ile ilintili. Söyle ki dövmesi var resimde görüldügü üzere ve dogdugu zaman astigi fotolar.. 2006 yilinda yerlestiriyor fotolari. Bir de cinlik yapiyor, ben bu fotolari astigimda Hoffenheim bölgesel ligde idi bugünkü durum ortada diyor.. Bu yüzden asla indirmeyi dusunmuyorum buradan ve bunlari gördügüm zaman daha siki calisiyorum ben zira ne icin neyi yaptigimi cok daha iyi farkina variyorum diyor.. Bosnali karisini filan da göstermistik, nerden baksan aslinda her sey cok güzel Hoffenheim'in kaptani icin..



Artur Wichniarek


Bu adam inanilmaz bir sekilde atiyor da atiyor.. Cok önceleri buralarda CM'nin salak bir versiyonunu oynadiktan sonra onunla ilgili post atmistim. Oyun bana göre salakcayci cunku Toni ve Klose'nin on bes golü bulamadigi yerde oyunda 31 gol atiyordu Wisniyarek.. Velhasil onun uguru ise iki yil önce henüz daha 53 yasinda iken kaybettigi Annesinin fotograflari.. Fotograflardan bir tanesi kendisi ile annesinin, digeri de annesi, karisi,cocuklari..

Wisniyarek, aynen Hannover'in milli kalecisi Enke gibi annesinin ölümünden sonra futbol benim icin artik sadece bir oyun diyor.. Yenildikleri zaman elbette kendimi iyi hissetmiyorum ama cok da üzülmüyorum artik diyor.. Ben gercek acinin ne oldugunu annem ölünce gördüm diyor.. Kariyerim boyunca futboldan dolayi onunla cok az zaman gecirdim diyor polen milli forvet ve bunun acisini cekiyorum ister istemez diye ekliyor..

Fotograflar, spor cantamda sürekli duruyor.. Her mac öncesi onlari alip annemi öpüyorum sonra onlari tekrar yerine koyup sahaya öyle cikiyorum..



Neven Subotic


Bu bizim sey gibi.. Hatirlayanlar, Sedat Balkanli'nin (bir daha gecmis oLsun) cok önemli maclarda defans olarak Galatasarayda nasil goller attigi bilirler.. Subotic de Sedat gibi, inanilmaz kafa golleri ki bir kismi kendi kalesine.. Toplamda rakip kaleye attigi gol sayisi bu devre icin 5. Daha da atacak gibi duruyor.. Sezon basi transferler kisminda Mainz'den Klopp dortmunda getirir iken ikinci Bundesliganin bugüne kadar ödenmis en buyuk bonservisini ödemek durumunda kaldigini söylemistik, zira eski hocasi calistigi ögrencinin ne mal oldugunun farkinda. Klopp'un belki de en güzel hamlesidir Dortmund adina.. Sanirim Annesi bosnali, babasi sirp ve ilk milli macini da Amerika adina oynadi, hatta orada da galibiyet golünü atti. Bir de Almanya girince isin icerisinde dört milli takim kapisti ve o kararini haliyle basin toplantisi yapip babasi adina sirbistandan yana kullandigini belirtti ki önceden de postta babasi icin neyi sececegini belirtmistik zaten.. Uguru ise.. Annanesi vermis buna isa'li, Hac'li kolye, bileklik.. Bu da subotic'in en buyuk uguru.. Maclarda kural geregi ve sakatlanma riskini arttirdigi icin takamiyor ama sadece mac arasi bunlari takmiyorum diye ekliyor..



Wilfried Sanou

Freiburg geliyor bunu görünce hala aklima. Gecen sene cok izlemistik.. Hamburg'da benim misal cok begendigim yine Freiburg'lu olan -zira ikisi ayni bölgenin ayni okulundan geliyorlar- Pitroipa ile beraber ikinci bundesligada saglam cikis yasamislardi.. Simdi Pitroipa Hamburgda iken Sanou da Daum ile beraber Köln'de.. hannover'e karsi galibiyet golünü atarak biraz ismini duyursa da henüz sessizlik hakim.. Kolundaki ise isminin bas harflerinin kazili oldugu cocuk iken aileden kendisine gelen bir hediye. Ben Katoligim ama sansa,kadere kismete cok inanmiyorum ama her zaman bunu takiyorum diye ekliyor..



Piplica.!

Adamim benim.! Yas 40.! Cottbus Efsanesi.. Gecen sene bitmisti sözlesmesi, bir yil daha uzattilar, sadece takimin idolü, halkin sevgilisi oldugu icin.. yoksa kaleye gececek durumu yok ki gectigi zamanlarda da ilginc gollerin hikayesinde basrolü oynuyordu.. Arkadasinin kendisine hediye ettigi bu madalyon onun uguru. Her iki tarafini da öpüyorum maca cikmadan önce diyor.. Güzel adamsin sen Piplica.!



Markus Miller

Iki sey diyeyim. Cok iyi bir kalecidir, anadolu klupleri ya da dört büyükler firsatini bulursa hemen alsin bunu. 26 yasinda ve bana göre özellikle gecen sene gösterdigi performans ne olduguna dair cok önemli göstergeydi, sonra Millercim neyse ugurun ondan hemen vazgec zira bu sene pek ugurlu degildi hem kendisi hem de takimi adina ..

baska acidan en cok hosuma giden bu oldu.. Sag elinde tuttugu nesne kestane. Karisi ve cocuklari ile "Wildpark" da gezmeye cikarlarmis sik sik ve 3 yasindaki oglunun bu gezi sirasinda birden sessizce gelip eline bu kestaneyi tututsturmus.. Miller de onu uguru kabul edip sakliyor.. Digeri de ayni cocugunun ayakkabisi olsa gerek..


Mario Gomez.!

Eger ki bir insanoglu, klubun malzemecisi dahil Gomez'in dizliklerine dokunursa vay haline.! 3.5 yildir bunlari kullaniyorum, sanssiz gecen bir sezonun ardindan dizliklerinin degisimi ile degisime girip ortaligi performansi ile dagitan Gomez'in en buyuk uguru. E onca yil artik biraz kokmuyor mu o filan dediginiz vakit onu evimde bile kendim yikiyorum ben diyor, ugurum diyor..



Patrick Ebert

bu 21 yasindaki Herthali benim begendigim genc yetenekler klasmanindadir aslinda. Teknik ve oldukca iyi bir oyuncu.. Iki ay sakatligi vardi ve yeni sezona bomba gibi bir giris yapmayi dusunuyor.. Kolundaki ise sevgilisinden hediye ve mac öncesi öperim geyigi.. Sans getiriyormus.. Du bakalim sen daha..



Christoph Dabrowski


30 Yasindaki bochumlu futbolcunun da uguru coraplar.. Hikayesi var da ayni geyik..



Sebastian Boenisch

21 yasindaki Bremenlinin uguru bu elinde tuttugu tas. Ilginc tarafi ailesi tarafindan kendisine hediye edilmis.. O dönem Lincoln ile beraber Schalkedeydi ve Lincoln'un türkiyede nedendir bilmem hic atamadigi ama bu macta ayni noktadan kalenin her iki kösesine yolladigi iki frigin oldugu ve Boenisch'in da ilk Bundesliga performansini sergiledigi Schalke-Leverkusen macinin 7-4 bittigi zamanlar..Bir yanda Berbatov, bir yanda Lincoln ve Boenisch o mac öncesi bunu aldigini, ilk bundesliga macini sonrasinda hemen oynadigini ve mactan sonra sürekli tasimaya karar verdigini ve uguru oldugunu..



Rafinha.!

Ben de Alper Öcal gibi bu oyuncunun cok iyi bir bek oldugunu dusunmekteyim. Özellikle Slomkaya giydirdigimiz ve Hamit'in Rafinha yüzünden yedek kaldigi dönemde gözlerimizi dikmistik bu oyuncuya.. Ne var ki gercekten iyi oyuncuydu ama Brezilyali iste.. Söylenecek fazla bir sey yok.. Klup baskani olsam bi hatun bulur evlendiririm boyle adamlari ben.. Baska türlü yola gelmez bunlar..


Ugruna gelince ne olabilir ? Ugruna komsulariyla basinin derde sokan, polislik olan, sabaha kadar dinledigi sey.. Müzik. Ipod'u. Komik degil inaniyorum ben bu adamin gercekten ugurunun bu olduguna.. Bes kez bir hafta icerisinde sikayet edilirse bir adam komsulari tarafindan.. anlarim. Ve bir de Fundo de Quintal dinliyormus.. Ask,sevgi filan diye gidiyor grup ve muzigi hakkinda da yalan orasi.. Salsa, Parti, Hatunlar isin asli.

Soyunma odasinda dinlemiyorum cunku stres cok buyuk oluyor orada diyor ve fakat otosbüste, surda burda her yerde dinlerim, ugurumdur diyor..


Aleksandar Vasoski

Bizim tesbihin dini olani iste.. Kiz arkadasi bunu ona Montenegrodan almis.. 29 yasindaki Frankfurtlu savunma oyuncusu bu yil iki kez ameliyat oldu ve iyilesti bir sekilde.. o "Bir sekilde" artik bu hacli tesbih yüzünden oluyor haliyle.. o zaman kesfetmis onun ugrunu ve yanindan hic ayirmiyor mus.


Stefan Kießling.!

Cok severim ben bu oyuncuyu.. Blogun takipcileri bilir.. Varolan sempatinin altinda biraz da bizim Nürnbergde oynar iken begenip görüp takip ettigimizden, ya da sürekli gittigim sehrin takiminda oynamasi da önemli elbette ama bunun yaninda cok düzgün karakteri, oyuna inanilmaz katkisi.. Baska acidan futbol disi tavirlari, yasama bakisi.. Forvet olarak Ortasaha ve defansi rahatlatan yapisi ile toplaminda kendi takimimda en cok görmek istediklerimden..

11 ay önce oglu dünyaya geldi.. ben diyor o dogdugundan beri her aksam ona hikaye okuyorum ve bakin cocuguna okudugu hikaye de "Kucuk Prens". ben bu yasimda sikildikca okurum bu kitabi.. O kucuk prensinin isimlerinin yazildigi ayakkabisi da uguru.


Lucio.!

Gitmek istiyor, bunu bir bucuk yildir da dile getiriyor.. Münihin havasi ve toplamda alaman ortami.. Diyor ki futbol kariyerimin sonuna geliyorum ve degisiklik istiyorum.. Hakki da var, kime gitse en az iki yil daha yüksek seviyede oynar, disiplinli, karakterli bir adam..

Uguru da danismani ve sevgilisi olan Sandro Becker'in hediye ettigi incil. Her yerde yanimda olur ve her zaman acip incil okurum diyor.. Brezilyada diyor cok fazla yetenekli oyuncu var ve birgün bir sekilde kesfedilmeniz ancak Tanrinin yardimi ile mümkün ve bilinen hikayeyi devam ettiriyor..



Mike Hanke.!

Cok umut baglamistim buna ben.. Beni hayal kirikligina ugratan yeteneklerden ve hemen ekliyorum ki ugurun neyse vazgec ondan sevgili Hankecigim. Ama vazgecilecek gibi degil..

Iki cocugu var, kizi 2 oglu 1 yasinda. Bu 17 ve 23 numarali ayakkabilar olmadan bir gün olsun antrenmana gelmedim ben diyor..


Grafite.!

Elinde tuttugu incil. Ben diyor buraya adimimi atar atmaz her seyden önce dolabima bunu yerlestiririm. Incilin ortasina karisinin ve cocuklarinin resmini ilistirmis. Benim ugurum bu diyor..

Incil'midir cocuklarinin resmi midir bilemem de 35 macta 22 golü vardir, güzel adamdir..


Marko Marin

Genc yetenek Marin 8 kadim 2008'de Bundesliga gollerini atiyor Bielefeld'e kari. 2.0 ve iki gol de Marin'den.. birisini sag ayakla ve babasinin ismi yazili olan kramponu ile, digerini de ayni sekilde sol ayakla ve annesinin ismi yazili.. Anladiniz, cocuk daha ve evli degil, ailesi geriye kalan dünyada haliyle en sevdikleri..

2 yorum:

mondo trasho dedi ki...

bu wolsburg'lu grafite de, dede ve fred gibi lincoln'ün kankalarından diye biliyorum. ve geçen sezonun başında, nonda ile nihayetlenen o derin transfer görüşmelerinde adı bir hayli geçmişti... ama bir şekilde iş olmamıştı. fransa'dan almanya'nın yolunu tutmuştu.

Adsız dedi ki...

Şu an oynamasa da ümit özat'ında bir uğuru olduğunu hatırlıyorum.Mario Gomez in tozluk takınısı da komikmiş...