28 Şubat 2011

Oscar goes to..



"Jolene" diye bir şarkı var bilir misiniz ? Eskilerden.. Sözleri fazlasıyla cesur.. Bir kadın diğer bir kadına yalvarıyor "ne olur onu/erkeğimi bana bırak" ( i'm begging of you please don't take my man) diye.. Mutlaka dinleyin ve sözlerine dikkat edin.. İşte o yalvarılacak kadın budur. Böyle bir insan dünyadaki herhangi bir erkeğin karşısına çıktığı vakit o erkek determinist bir yaşamın içerisindedir artık.. Sıklıkla Aristo'nun altını çizerek belirtmekten çekinmediği o ifade bu bakışın karşışında hayat bulur. Entreo pedra cano.! Yani..

"Yapacak hiç bi şe yok.."

Kaderinize razı olup sizden vazgeçmesini filan beklersiniz.. Öyle bir bakış işte bu. Allah duman ettiği ilişkilerin kadın tarafına sabır versin.. Amin.!



Bir alttaki insana olan hislerin bir başka anlatımı olarak onu buraya aldık.. Tom Cruise ile şimdi ismini cismini hatırlamadığım bir filmin içerisinde görmüştük ilk defa.. Eskiden severdim çok ve fakat Avustralyalı ile beraberliğinden önce bu garip bir tarikata üye olan Tom abi ile yıllarını geçirince aklının gramajından şüphe etmeye başladım.. Her şeye rağmen asaleti her daim yanında bulunduran eski sevgilidir ve fakat bütünlüklü bir sevdaya tutulamadık zira eksik bir şeyler oluyor her daim.. ve and the Oscar benim gönlümde goes to..



Natalie Portman..

Ne ancelina tanırım ne skarlıt ne tarla ne evi bırakırım olası bir gülümseme ihtimaline karşı.. Güzel ve Akıl her zaman bir araya gelmez ve Natalie Portman'a karşı duyulan hayranlık tek başına fiziksel çekicilik ile filan açıklanamaz. Dünyada ağlamanın ve gülmenin ve bazen aynı anda her ikisinin bir yüze en güzel yakıştığı tanımlanamayan şey.. Pek çok kadın nefret eder kendisinden zira o bir kadının hem güzel hem akıllı ve aynı zamanda yetenekli de olabileceğini ispatlamıştır.. Seviyoruz ulan Allahsız takip de mi etmeyelim felsefesine sadık kalarak Leon'dan bu yana her daim gözlerimiz üzerindedir.

8 yorum:

Flying Dutchman dedi ki...

Oscar altın suyuna batırılmış bir kazık, kime girerse girsin diyesim geldi :)))

03urukhai76 dedi ki...

Natalie'yi Leon ve Star Wars'ın ilk 3 bölümü ile epey sevmiştim.(İlk bölümü hadi sallayın 2 ve 3'te iyiydi bence.)V for Vendetta ile sevgim aşk boyutuna ulaşacaktı ama malesef siyonist olduğunu katı yahudi milliyetçisi olduğunu öğrenip bir anda soğudum kendisinden.

Halbuki V for Vendetta'da çok güzel bir hikayenin kahramanıydı.Gerçek hayatta kafatasçı derecesinde zıt bir karakteri olması hele hele Harvard okumuş kültürlü bir insana Filistin nefretini yakıştıramadım.Hani o değil Britney Spears gibi bilgisiz cahil pop kültür bebesi olsa ve böylesine kör kütük milliyetçi nefret taşısa bunu anlarım ama Natalie'yi böyle de eğitimli kültürlüyken sahip olduğu dünya görüşünü bir türlü anlayamıyorum.

Aslında ben ırk üstünlüğüne dayanan milliyetçiliği anlayamıyorum.Yoksa Natalie siyonist bir yahudi değil de Hamas yanlısı bir Filistinli olsa ondan yine soğurum.İster sapan kullanan çocukların üstüne tankla yürüyen Siyonist İsrail'in siyonizm yanlısı vatandaşı olsun ister sivil İsrailliler'i hedef alan Filistinli canlı bombaları eğiten Hamas'ın bir sempatizanı olsun ben Natalie'ye her şartta hayat görüşü sebebiyle küstüm.:(
(Onun çok da umrundaydı ya.)

Bu arada Closer'ı izlemeyen varsa hala bulup bir yerden izlesin.One öyle Natalie ya:

http://www.youtube.com/watch?v=ka6RfH8Hdq8

Halbuki bak burda ne de sevimli:

http://www.youtube.com/watch?v=KpMPFGBtE7Q&feature=related

Borges dedi ki...

03urukhai76: Nedir sizi Natalie Portman'ın siyonist olduğuna ilişkin bu denli kesin konuşturan ?

Ferhat dedi ki...

Esasında daha önceki yorumumu şimdi okuyunca bu denli kesin konuşmam biraz ağır olmuş ama yine de progressive zionist olarak adlandırılan bir çizgide olduğunu düşünüyorum.Harvard'da bu konuda makaleler yazdığını daha önce bir yerde okudum.Ama şimdi linki bulamadım.Ama şöyle birşey var:

http://wakeupfromyourslumber.com/node/4529

http://eaazi.blogspot.com/2007/10/natalie-portmans-genocidal-racism-and.html

Büyükbabası 1930’lu yıllarda Polonya’da Sosyalist-Siyonist liderlerden birisiymiş.Ama bu direkt onu birinci derece siyonist yapmaz elbette.

http://www.salom.com.tr/news/detail/2808-YAHUDI-DUNYASINDAN.aspx

Burda da gayet ılımlı açıklamaları var.

Natalie bir Mel Gibson kadar katı derecede milliyetçi değil ama Israil politikaları ile ilgili biraz savunmacı tutum takınıyor.Harvard hukuk öğrencisi Faisal Chaudhry'nin okul gazetesine yazdığı Israil eleştrisi mahiyetinde yazıyı eleştiren yazısında olayın deri rengiyle ilgisi olmadığını söyleyerek biraz hedef saptırıyor.

Ama ılımlı tavrı yine de kabul edilebilir seviyede.Bu sebeple ben Natalie'nin milliyetçiliği aşırı bulurken biraz kesin hükme vardım.

Ferhat dedi ki...

Bu arada karışıklık olmasın diye açıklama zorunluluğu hissettim.03urukhai76 ve Ferhat aynı kişi yani benim.

İlk yorumu Google hesabı ile yazarken nedense ismim Ferhat yerine 03urukhai76 olarak çıkmış.Özetle Ferhat ve 03urukhai76 olarak yapılan yorumlar bana ait.

bsrcnzyrt dedi ki...

natalie'ye duyulan bu hisleri harfiyen paylaşıorm ancak hiç bu kadar net dile getirememiştim. aradığım kelimeler bunlarmış
tebrikler

Feridun Bitir dedi ki...

bayan kidman ne hale getirdi kendini? tüm dogalligi gitti, botoxlu sismis bir kadin cikti ortaya

csyasoo dedi ki...

http://www.threadbombing.com/data/media/2/2dulgl4.gif

Bloğun sağ tarafına koy, gelenin geçenin gönlü açılsın Borges.

Scarlett inanılmaz bir kadın hakkaten.