20 Haziran 2008

Oliver Pocher'in Fatih Terim Taklidi



Elbette bir Ata Demirer degil ya da cok "komik" de degil belki ama yine de dün ben Portekiz maci sonrasi ARD kanalinda görünce güldüm baya.. Ceviriye pek bir ihtiyac yok ama ilk basta Löw ceza aldi ben almadim cunku söyle diye geyik yapiyor..

Sonrasinda girdigi marketteki kadina kendisinin Fatih Terim olduguna inandirmaya calisiyor, akabinde girdigi tükkandan kendisine 30 bin ucak istiyor Wien'e gidecek.. Adamim da garibim ciddi ciddi cevapliyor "o kadar ucagimiz yok bizim diyor sadece 110 tane var" diyor..

Velhasil ben daha cok "UEFA" deyisine bittim adamin..

2 yorum:

Semt Aşığı dedi ki...

burhan altıntopa daha çok benziyor :)

İlker Yılmaz dedi ki...

adamın türkçe telafuzlerı çok iyi. semt aşığı'nın da dediği gibi burhan altintop'a daha çok benziyor :)