26 Haziran 2008

Türkiye-Almanya: 2-3



Yenildik..

Türkiye, gecen maclarin aksine rakibinden iyi oynamasina ragmen yenildi. Taktik üzerine cok fazla durmak istemiyorum ama oynayabilecegi sistem üzerine motivasyon eklendigi vakit hicbir ülke Terimin takima verdigi motivasyon sonrasi baski kuramaz. Bugüne kadar Terim, Ülke milli takiminin ve kendisnin hazir olmadigi bir sistem üzerinde durdu. Motivasyonu, kazanma hirsi ve bunlarin dogurdugu sansi da yanina alarak ilerledi. Almanya karsisinda ise kalabalik orta sahasi ile rakibinden daha iyi top oynamasina ragmen yenildi. Olmasi gerektigi sekilde oynadi ve bana göre cok güzel bir mac cikardi..

biraz burukluk olsa da keyif de var. Ezilmek ne demek daha iyi top oynadik.. Son saniyede biraz da sansin yardimi ile kazandilar. Üstünlük hicbir zaman kuramadi almanlar.. Eger ki buradaki insanlari temsil ediyorsa o futbol, kimsenin basi egik olmamali. Belki de olmamasi gereken bir yerde ve hicbir zaman kaybetmemesi gereken bir rakibe kaybetse de turnuvadaki en iyi topunu oynayarak kaybetti. Dogrusunu söylemek gerekirse fark olacagindan dahi korkuyordum.. Ama iste güzel futbol, goller ve talihsizlik..

Mehmet Topal hata yapti, kizabilir misiniz ki ? Rüstü keza ayni sekilde hataliydi, ben kizamiyorum. Sahadaki hicbir oyuncuya bugün kizamadigimi farkettim. Biraz Kazim ayaginda fazla top tuttu, hamit belki savruktu ama kizamadik kimseye.. Avrupanin en iyi dört takimdan birisi ve terledi almanlar..

Hani Sabri gibi bir adam Lahm'in sagindan atip solundan gecip herkesin sevinecegi bir dönemde o golü attik ya.. Diger gole kadar olan hissiyatin tarifi yoktur, bunu, sadece bu bes dakikayi cok baska anlatabilirim. Yani bu bana yetti..

Samimi bir sekilde tesekkür ediyorum. Sagolasiniz..

3 yorum:

giggle loop dedi ki...

hocam, skor ters olmuş sanki,gözüme çarptı.
kolay gelsin

Borges dedi ki...

Düzelttim efendim, tesekürler uyari cin.

shadow dedi ki...

sabri, sabri, sabri,

1. golde podolski ye buyur dediği için
2. golümüzün pasını verdiği için
3. golde lahm'a yakın olmak yerine korner direğini tutmayı tercih ettiği için

3 kere sabri, yaşa...