20 Ekim 2008

Acimasiz Rostock.!



1981/82 sezonundan beri ikinci Bundesligada alinan en farkli skor efendim. Rostock oldukca acimasiz davranmis velakin asil iskenceyi de Koblenz teknik adami futbolcularina cektirdi mac sonrasi.

Koblenz takiminin ucak ile olan yolculugunu iptal ettirip yaklasik olarak 703 km olan yolu otobüsle giden futbolculara tüm o yolculuk boyunca yedikleri golleri, deplasmanda onca yolu cekmis cefakar taraftarinin düstügü durumu velhasil macin önemli görüntülerini tekrar tekrar seyrettirmis Koblenz teknik adami. Bence en iyi ceza budur..

Baska acidan gercekten ilginc bir skor. Öyle ki Koblenz gecen hafta cok güclü olan Kaiserslautern'e bes atmis akabinde 7 macta 6 gol yiyen defansi ikinci bundesliganin en iyi defansiydi o maca kadar.. KSC'ye 5 attigi kadro bozulmamis ve birden bir seyler ters gitmistir.. 8.macinda yedigi gol sayisi 15'e cikmis.

Ikinci Bundesliga icin sunu soylemek isterim bahiscilere. Evinde en dandik takim dahi oynasa her daim kazanma sansi vardir. Gecen haftanin ve bu haftanin pazar günü oynanilan bütün maclarinda Ev sahibi kazanmistir sadece Ahlen Nürnberg'i yenememisti ve cok fazla "üst" biter maclar..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bundesliga 2 de sondan 14 maça baktım 12si üst bitmişki 2.5 üstü de degil daha fazlası yani :) bugun aachen mainz macı vardı arkadasıma üst oynattım maç 40.dakika da 2-0 oldu sonra daha gol olmadı murphy kanunları başka bişe degil alt oynasak 5-0 olurdu o maç rahat :))

Borges dedi ki...

Andres: Iki güclü takim var sahada. O iki gol de inanilmaz kaleci hatalarindan kaynakli. Misal Ahlen'in cok formda oldugu dönem Nurnberg maci da "alt" bitmisti ama beklenilen bir durumdur bu. Ikinci Bundesliganin bremeni "Greuther Fürth" dür, yüzde doksan üst biter.. Velakin Freiburg,Aachen, Mainz,KSC gibi rakipler karsisinda veyahut bunlarin birbirleri ile -rostock da var- oynadigi maclarda genelede cok gol olmaz.. En azindan benim yorumum budur. Aachen evinde kuvvetlidir diye gidersem sabaha bitmez bu yorum, ki ben biraktim bahisleri, sadece babamin yanina gittigimde onunla oynuyorum para kazanmak icin degil ortak bir keyif adina.. ki zaten bahis gibi adrenalinin basrolü oynadigi her aktivitede en az rolü para oynar..