10 Ekim 2008

Patrick Helmes.!!



"Ben milli takimda numara 5 idim, simdi ortalardayim"

Klose'yi severim cok ama su gercek ki formsuz. Rusya karsisina Gomez-Helmes ikilisi ile cikmasi gerekir Löw'ün.

Helmes, 6 macta 7 gol atarak klup tarihinde rekor kirmis durumda. Son maca cikmadan evvel kaleye vurdugu her dört toptan birisini gol yapmis durumda olan cok formda bir oyuncu. Ama baska yerde de üzerinde durmustum, düsüse gececekti Leverkusen. Bochum macinda 3-0'dan maci veriyorlardi, Hertha macinda kendi sahasinda yenildi. Garip bir takim Leverkusen.. Ilk yedi macta siir gibi top oynadilar.. Cok genc. Hoffenheim ile ikisi genclikte yarisiyorlar.. Her iki takimin da yas ortalamsi 24.!

Helmes ise bu genclerden öne cikani. Köln her sene bir podolski yetistiriyor. Böyle giderse satilacagini bekledigim Podolski'nin yerine gececegini tahmin ediyorum..

5 yorum:

rıza yaşar dedi ki...

bu kadar kısır döngü mü olmalı?
Hep aynı hikaye, bir futbolcu parlar, göze girer, takımının vazgeçilmezi olur ve sonra Bayern'e transfer olur! Bu derece tek kutuplu olmamalı Alman Futbolu. Bu Durum hem Bayern'i hem de Alman Futbolunu yaralıyor. 90'lı yıllardaki gibi Alman Futbolunun bir Dortmund'a ihtiyacı var kanımca. (Bu takım dortmund olmak zorunda değil illaki, önemli olan hem sportif hem de ekonomik olarak bayerni zorlayan bir kulüp olmalı.)Zaten, dortmund düşüşe geçtiğinden beri avrupadaki şaşalı günlerinden uzak kaldı Alman futbolu.

Borges dedi ki...

Riza Yasar: Bence bu bahsedilen degisim baslamis durumda. Helmes, Bayern'in gözdesi olacaktir aslinda tahminim. Ama oraya gider mi bilmiyoruz. Örnek: Mario Gomez. Sezon basi cok istediler ama alamadilar.. Eskisi kadar kolay degil. Su an icin Bayern'in tek rakibi sportif basari anlaminda Werder Bremen. Lakin diger anlamda, maddi güc ve alim-satim konusunda güclü degiller malasef. Bremen takiminin karakteri var. Borowski misal, bu karaktere uymadigi icin gönderildi ya da gidisine ses cikarilmadi.

Hoffenheim geliyor, Leverkusen ciddi atilim pesinde. Hamburg ve Stuttgart zaten ezeli rakipleri ama artik biraz daha öne cikma zamani geldi.

Hem Hamburg ve ayni zamanda Bremen cok ciddi birer tehtit olusturmus durumdalar ve ileride cok daha keyifli olacaktir buralari..

Murat Emre Kervancılar dedi ki...

hey gidi ben yıllar önce keşfetmiştim bu helmes'i de manchester'a transfer ettiydim. iyi kafa atıyordu. görünce kendi çocuğum gibi sevindim.

ikinci ligde top koşturuyordu o zamanlar.

Borges dedi ki...

benzer duyguyu ben de Kimi Kälstrom'da yasamistim ve bu acidan anliyorum sevgili Murat Emre Kervancilar:)

Adem dedi ki...

Cm'de alıpta yıldız oldugunu görmediğim tek adamdır. christopher marshland yada ona benzer bişeydi ismi. bu cocugunda gol attığını görünce oyunu yapanların dünyanın en iyi scautları olduguna inanayorum :)