21 Mayıs 2008

Kisa Kisa Hitzfeld..#3



* Manchesterden(1999 CL Finali) sonra en uzun toplantimi yaptim takimla, bir bucuk saatin üzerinde.

*1999'daki trajik final sadece sansizlik degildi. Biz de sucluyduk.. Ama buradan bir seyler ögrenebilirdik.Manchester'in yaptigini biz de yapabilirdik . (nitekim 2001'de yapiyorlar)

*Mental olarak futbolculari hazirlama üzerine yogunlastik daha cok. "oo bunu yapamam " yerine boyle bir ödevi oldugu takdirde bunu sevmesini ögrettik. Baskiya karsi mental olarak futbolculari hazirladik. her aksam yatmadan yarinki isine iki dakika daha konsantre olmasinin faydalarini anlattik. En zorlu görevin olumlu taraflarinin kavranilmasini ve sevilmesini ögretmeye calistik. 2001'de Hamburg'da sampiyonlugu son dakikada Andersson'un frikigi ile yakaladik, akabinde Sampiyonlar Ligini de penaltilarla.. Mactan önce macin iki saat sürebilecegini belirttik ve bu yönde olumlu olarak takimi maca cikmadan hazirlayabildik..

*Manchester'de ben finali kaybettim ve rakibimi tebrik ederek dostum Ferguson'u kazandim. O günden beri kontakt halindeyiz.O günden sonra birbirimize karsi bir kac kez oynadik. Old Traffordda onun kabininde, oyuncular disarida isinirken onunla cay icip sohbet ettigimiz günleri cok iyi hatirliyorum hala. Elbette bir tek seyi konusmuyorduk: Maci.. bunun disinda her seyi konusuyorduk, zor oyuncularimiz hakkinda mesela.. Onda Beckham vardi, bende Effenberg..

*Sampiyonlugu sonrasi onu kutladim, bugün de final maci icin basarilar dileyecegim, elbette Ballack ve Hargreaves'i de..

* Sampiyonlar Ligini dusundugumde bir takim benim icin cok fazla önemli oldugunu görüyorum: Real Madrid.. Bu klup beni oyle buyuluyor ki 2007'de bir daha dönmem dememe ragmen Uli Hoeness arayip 4 aylik bize teknik adamlik yapar misin cevabina evet diyerek dönmemi saglayan nedenlerin arasindadir. Ben evet dedigim anda Real Madrid'e karsi oynayacagimizi biliyordum. Aslinda 2004'de bir daha antrenörlük yapmayacagimi belirtmistim.

*Real Madrid.. Ben bu takim üzerine 10 yasimda iken ilk kitabi okumustum. o zamanlar benim kahramanlarim di stefano, puskas,gento idi.

*Toplamda 12 kez Real ile karsi karsiya mac yaptim (7 kez galip, 4 kez Maglup, 1 kez de berabere kaldi)

Hiç yorum yok: