15 Aralık 2008

22 Mac 14 Gol: Mladen Petric.!



Her sey aslinda su teknik adam aciklamasinda yeterince iyi ifade ediliyor.

Martin Jol "Eger ki Petric bugün transfer edilmemis olsaydi ben de sanirim bugün burada takimin basinda bulunmazdim".

Dortmund klubu maasinin iki katini isteyen Petric'e kapiyi gösterdi. 1.4 milyon Euro aliyordu yillik.. O iki katini istedi. Akabinde takim ici huzursuzluk cikarttigini söylüyordu Klopp.. Frei ile kavga etmis ve inatla fazla para..

1.4 milyon euroyu biraz parlamis her oyuncu aliyor, Petric gibi dökülen dortmundun ayakta kalan önemli oyuncusu icin azdir. 2.8 milyon Euro'yu Hamburg basmis.. Ve belki de klup adina en önemli karari vermisler..

bu adam inanilmaz güzel kafa golleri atiyor, hic beklenmedik sekilde.. Ben ondan bundesligada bol bol frikik golü beklerken o bol bol kafa golü atiyor ki güzel goller hepsi. En son yine uc puani getirecek gol onun kafasindan cikiyor.. Birinci yari Bundesliganin en parlayan yildizlari arasindaydi.. Avrupada Tur atlamasinin, ligde cok daha fazla puaninin almasinin en önemli nedeni oldu takimda.. Belki de olasi bir teknik adam degisikliginin dahi önüne gecti, Olic ile beraber muthesemdi Hamburg takiminda..

6 yorum:

Noat Samisa dedi ki...

Marcio Nobre'nin yeni sözleşmesinde yıllık 1.5 milyon avro yazıyor.Oturup ağlasam mı?Petric'e feda olsun 2.8 milyon...

pclion dedi ki...

Salih'in içine derttir Nobre'nin 1.5 milyonu, gerçi olmayacak gibi de değil! :)

Ben Nonda'ya fazla buluyordum 1.5'u, burda söylersem dayak yer miyim acaba?

Unknown dedi ki...

bir de petriç tam olarak da forvet değil. yani bazı durumlarda forvet arkasında da çok iş yapıyor. teknik olarak da her hırvat gibi muhteşem. euro 08 de eduardo yokken iyice göz önüne çıkar diye bekliyordum ama o sadece ingiltereye attığı golle hatırlanır olmuştu. gerçi oliç'in de inanılmaz performansını unutmamak gerekiyor.
iyi çocuk

Borges dedi ki...

Noat Samisa: Sevgili Noat, Nobre bir ihtimal Galatasaray macinda kendisini sana affetirebilir. Bir Galatasarayli olarak cok cekmisimdir o Nobreden.. Bu arada GS-besiktas maci öncesi yazini da sabirsizlikla bekliyorum efendim.

Pc Lion: Sözlesme sonrasi performansi konusunda haklisin belki ama o imzayi atasiya kadar olan bölümde koydugu performans ile bana göre o parayi hakediyordu.. Ve sonra ne oldu bilmiyoruz..

pclion dedi ki...

Aslında biraz daha açayım bu konuyu. Benim derdim aldığı paradan çok sözleşmenin süresiyle ilgili. Sezon sonu sözleşmesi bitecek, muhtemelen en ciddi talibi yine Galatasaray olacak 31 yaşındaki bir oyuncuyla 3 senelik sözleşme imzalamak ne kadar akıllıca? Nonda'yı gerçekten severim ama 3 senelik 1.5 milyon euro bedelli kontrat vermek biraz fazla cömert oldu gibi. Song'a bile belli bir yaştan sonra birer yıllık kontratlar vermiş kulübüz biz. En iyi ihtimalle 2010'a kadar olmalıydı sözleşme. Bilmem sen ne düşünüyorsun?

Bu arada lion da diyebilirsin, Uğur da. Benim için problem yok. Herkes çok zorlanıyor hitap ederken, onu da çözebilmiş değilim. :D

Borges dedi ki...

Ugur:) Güzel isim.

Dogrudur üc yillik antlasma pek de dogru degil gibi zira elde kalacak bir oyuncudur. Ben sözlesmesinin icerigini tam bilmedigim icin yorum yapamiyorum ama o ayarda futbolcunun da Bir bucuk bir ikiyüzelli gibi bir rakama imza atmasini cok yadirgamadim sadece..