18 Aralık 2008

Yasama Yolculuk.!



*Bir yolculuk arifesindeyim. Her seyimi hazirladim sadece kapiyi vurup cikmak kaldi geriye.. Cok güzelim ben bugün.. Cok baskayim, cok umut doluyum ve her seyden öte cok keyifliyim.. Divina'nin muhtesem 16 sarkisini da yanima alip buradan kilometrelelerce uzaga gitmek üzere valizimi toplamis beklesiyorum blogun önünde.. Ufak bir veda ufak bir tesekkür ama bir yerden baslarsam cikamam yolculuguma diye korkum da var..

*Bu fotografi bana ich gönderdi. Gönderdigi günden beri bakip bakip huzur doluyorum resmen. Subatta Arjantine gitme planlari bile yapiyorum, suraya gidip bir kahve icme derdine düstüm.
*Derbiye yetisir miyim bilmiyorum ama bir derbi yazisi icin bir sekilde burada olmaya gayret edecegim kesinlikle.

*Olmaz ya olur da aksilikler olursa eger hepinizin yeni yilini simdiden kutluyorum..


*Hepinize en icten Danke.!

6 yorum:

ti esti to dedi ki...

yolculuık istambul taraflarınaysa bekleriz efendim. güzel bir bar bulur güzel konuşmalar yaparız blog yazarları olarak.

Borges dedi ki...

ti esti to: Istanbul ya da türkiyenin herhangi bir kösesi olsa günler öncesinden reklamini yapmaya baslarim zaten.. bakalim subat sonrsi oda olur.. Simdilik yolculugun ilk ayagi münih, yarin nürnberg .. diye gidecek.

divina dedi ki...

♬ :)

ich dedi ki...

Kahveler benden. Ya da mate'ler sen seç. :)

Flying Dutchman dedi ki...

ya borges bırak yine tatil diye yazdın, bir girdim derbi yazısı, ben artık sen bir yere giderken inanmıyorum :)))

İyi tatiller şaka bir yana, ben de yılbaşını dusseldorf'ta geçireceğim...Bakalım Almanya'da nasıl oluyor bu işler

Borges dedi ki...

Ne desen haklisin sevgili Hollandali:)) Ama derbi icin gelecegimi söylemistim..

Düsseldorf.. Yilbasi sonrasi burdaysan bir sekilde görüselim edelim..