17 Aralık 2008

Ribery ve Etik.!



Bir seyler, bir seyler söylemis ama dikkati ceken ufak bir nokta var.

Klinsmann ile Hitzfeld karsilastirmasi yapmis ki motivator hocanin motive edici özelliklerini öne cikarmis. Sorun yok. Akabinde takimin daha güclü olmasi gerektigi konusunda yorum yapmis. Sorun yok. Toni'nin ille de italyan isterim diye tutturmasi gibi fransiz bir iki oyuncu gelse demis yine sorun yok. Ama istedigi oyunculardan birisi aslinda ilginc. Vatandasi Sebastian Frey..

Ribery'ye uyup bu transfer gerceklesse olmasi gereken nedir ? Rensing'in yedek kalmasi. Yani Ribery kaleciden memnun degil.. Bunu basinin önünde dolayli yönden belirtmekten de cekinmiyor.. Bu davranis sekli dogru mudur bilemedim..

5 yorum:

Adsız dedi ki...

yanlıştır ama bahsettiği adam da frey be abi

Her Yol Roma dedi ki...

rensing fm'deki rensing değilmiş valla. frey değil de akinfeev gelse..http://heryolroma.blogspot.com/2008/12/igor-akinfeev.html

Adsız dedi ki...

hocam ona bakarsan bizim cimbomu terketme bicimi cokmu dogruydu?

Borges dedi ki...

Adsiz: Aynen öyle.. Bu yüzden hep eksik bakarim, tuhaflasir.. Ben bunlarin disinda bir ribery degerlendirmesi koyuyorum buraya ama onu da hicbir zaman "olagan" "dogru" görmüyorum zaten.. Bizi birakisinda kurnazlik, bencillik ve cikar vardir..

Liverbird dedi ki...

Bizim dışımızda Marsilya'dan ayrılışı da etik değildir bana göre, geldiğinde orda da taraftarın sevgilisiysi, sonra "gideceğim, gideceğim, gideceğim" deyip durdu, mecburen sattılar. Yani önüne yeni bir hedef koyduğu zaman o an ona değer veren insanları bir anda gözden çıkarıyor bu arkadaşımız. Ben eminim ki daha iyi bir teklif gelsin anında Bayern'i de satar.