16 Aralık 2008

Iyi ki dogdum ?.!

33 yorum:

stingachu dedi ki...

eh ilk ben kutlayayim o zaman, dogum gunun uz kutlu olsun.

Borges dedi ki...

stingachu: Sagolasin.)

Sencer Yücel dedi ki...

blog alemine kutlu olsun bu doğum, mutlu yıllar...

Borges dedi ki...

talento: Sagolasin cok:)

ultrasArtiglio dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun Borges :) nice yıllara üstad....

bRn dedi ki...

Nice senelere

Borges dedi ki...

ultrasArtiglio: Tesekkürler.. Nice güzel yillara beraberce..

bRn: Sagolasin..

Hala ayaktayim:)

neretva dedi ki...

Nice yaşlara. Önce sağlıkla... Sonra mutlulukla, huzurla, bolluk ve bereketle...Doğum günün kutlu olsun.

Flying Dutchman dedi ki...

Lang zal je leven Borges :))

erenbatum dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun nice mutlu yıllara

Fuzzy Logic dedi ki...

Mutlu yillar

Unknown dedi ki...

daha da mutlu yıllara:))

Bolat dedi ki...

Dogum gününüzü ben de kutlarim borges. Nice yillara. Tanismiyorsak da siteye gelip yorum yazip giden birisi olarak kutlama mesaji yazma hakkim oldugunu düsündüm.

Adsız dedi ki...

Nice mutlu, umutlu yıllara...

Alper Öcal dedi ki...

Mutlu seneler Orhan...

biggins dedi ki...

Nice sağlıklı ve mutlu yıllara Borges..

UzunPaslar dedi ki...

doğum günün kutlu olsun!

One Shot dedi ki...

nice mutlu yılara

Adsız dedi ki...

nice yıllara.. dün gece parmaklarım klavyeye gitti geldi ama yazmadım açtım senin için yaşamadın seni dinledim ve iyi ki doğdun dedim.

dchetin dedi ki...

üstad, nice yaşlara! bugün gördüm, hemen telafi için blogumda bir başlık açtım. hoş gör beni...

tekrar tekrar iyi ki doğdun...

cikkoleite dedi ki...

alles gute ;)
amac aykiri olmak degil mi :)))

Borges dedi ki...

Yaslanmisiz, bunu anladim gercekten. Burada tebrik eden herkes tek tek sagolsun, nick nick keyif yasattiniz bir sekilde.. nedendir bilmem önemli oldu bu kez.. Hem gercek hayatta gelen, gelmeyen telefonlarin ayni zamanda burada üsenmeyip mesaj atma inceligini gösteren her kelime..

Danke:)

Adsız dedi ki...

iyi ki doğdun borges.. bi günde bi foto koy abi,bi tip canlansın kafamızda sarışın esmer zayıf şişman kime hayranız görelim :D

Borges dedi ki...

Dark knight: Saolasin..

Ben koyarim da blog aleminin yazilmamis kurallari var gibi gelir bana.. Hos kacmaz pek diye ama bir gün bir sekilde koyariz:)

Sarisin degil:p

Adsız dedi ki...

belki geç oldu şahsen tanımasamda ,sizi bloğunuzdan tanıdığım kadarıyla iyiki doğdunuz...ve iyiki varsınız ...mutlu yıllara :))

hayhay

Borges dedi ki...

hayhay: Cok cok tesekkürler..

İsmail Şayan dedi ki...

iyi ki, iyi ki!

nicelerine...

torres dedi ki...

kaçırmışım borges sınav cart curt derken , nice senelere . kusura bakma geç oldu .

blog aleminde hep sizi görürüz umarım :)

Noat Samisa dedi ki...

Arada kaynamış bu post, bir günlük gecikme için kusura bakma Sevgili Borges.

Nice senelere...

Borges dedi ki...

Tp#9: Sagolasin..

Noat Samisa: Hic önemli degil, cok cok sagolasin...

Borges dedi ki...

hebenneka: Ilk defa gördüm buralarda sizi efendim.. Sagolun varolun.)

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Vay anasını : ))) Nice yıllara borgesciim.

Vay anasını zira doğumgününü artık hiç unutmayacağım çünkü doğumgününü asla unutmamam gereken biri ile aynı gün doğmuşsun eheheh

Tekrardan aramıza hoşgelmişsin

t&t

Borges dedi ki...

t&&: o kisi kimmis merak ettim valla,cok yüce bir sahsiyet olmasi gerekir:p