17 Aralık 2008

Hoffenheim Yengeleri.!



Helal oLsun ya.. Ilk defa ortalamasi fena olmayan bir yengeler grubu gördüm.. Almanyada güzel yenge kisirligi vardir.. Elalemin ingilizleri, ispanyollari mankenlerle onlarla bunlarla gezer tozarlar bizimkiler ev hanimi nuriyeleri bulur.. Saygin sonsuz ama biraz da güzel nuriyeler olsa fena olmayacak.. Efendim Selim Teber bes yildir evli Bosnali Dzenata ile.. Savas zamani gelmis almanyaya.. Bir de kizlari var 2,5 yasinda ki benim yegenime koydugum isim ile ayni isme sahip: Melodi..



Yüzü pek de gülemeyecek olan kalecileri Daniel Haas ve bir bucuk yildir evli oldugu Corina'si. Haas Hoffenheim da issiz kalmaz hic nedeni de sevgilisinin SAP baskaninin sekreteri olarak ise baslayacak olmasi. Bi nevi genel sekreter diyelim. Diger yandan her iki cift de motorsiklet ehliyeti yapmakla mesguller..


Cok sevdigim sag bek Beck. Bazen düsünüyorum ben futbolculari sever iken Galatasaraya yakistirip da mi ayriyetten deger biciyorum. Söyle bir sag bekimiz olsa kesin sakatlanirdi anasini satim. Ugur Ucar vardi mis gibi ne oldu ?Neyse henüz 21 yasinda olan adamin ögrenci sevgilisi olur haliyle.. Manuela'dir ismi.



gelelim en güzeline.. Tobias Weis ve güzel sevgilisi Rehana.. Burdan oldukca güzel duruyor. Babasi hintliymis hatunun. Bakin derim ki nerde güzel bir kadin var hepsi bu sekilde bir karisimin eseri. Angelina Jolie de yedi baska irk var.. Türlü türlü memleketten kadin gördüm, aha bu güzel dedigimin babasi irakli anasi izlandali cikiyor.. Hangi karisim muhtesem bir sonuc veriyor henüz calisma asamasindayim ve fakat kesinlikle farkli ve zit kutuplu karisimlar cok güzel sonuclar veriyor hatunlar üzerinde..

2 yorum:

mondo trasho dedi ki...

selim'ler, ramazan'lar acaba türklükleri hakkında ne düşünüyorlar merak ediyorum. özellikle mesut özil! bana tam anlamıyla alman gibi geliyor bu adamlar. bu yorumla köhne bir milliyetçilikle onlara olumsuz eleştiri yaptığım sanılmasın. aksine son derece doğal buluyorum böyle hissetmelerini. ama gariptir, evlerine ayakkabılarını çıkararak girdiklerini, arada türkiye'deki memleketlerini, köylerini falan merak ettiklerini hayal etmek hoşuma gidiyor. çömelip yer sofrasında yemek yediğini falan hayal etmiyorum elbette. ama bir stutgart maçı sonrası serdar taşçı ile forma değiştirip türkçe muhabbet ettiğini felan da düşünmeden edemiyorum. bir yığın abuk detay. ne biliy'm.

pilot santrafor dedi ki...

Türkiye'de görebileceğimiz çeşit her ne kadar kısıtlı da olsa, Balkan - Kafkas karışımı iyidir.